Gjest Gjest Skrevet 23. august 2006 #1 Del Skrevet 23. august 2006 Skal begynne i ny jobb nå i månedsskiftet og jobber nå oppsigelsestiden min i min gamle jobb. Jeg ble spurt av den nye jobben om jeg kunne delta på noe opplæring en dag denne uken, men da spørsmålet kom opp kunne jeg ikke pga. den andre jobben. Nå har ting Vaktlista min blitt endret og jeg kan den datoen. Ringte og gav beskjed om dette men hun jeg tidligere hadde pratet med var på ferie da, men hun jeg pratet med skulle skrive en beskjed til henne. Og siden har jeg ikke hørt noe. Ville dere ringt og hørt hva som skjer, eller bare tenkt at det er deres ansvar å ringe med å gi meg info nå når jeg har gitt beskje om at jeg kan den dagen det er kurs? Kan jo hende beskjeden han forsvunnet, eller at de faktisk vil ha meg på kurs en annen dag, men er liksom ikke mitt problem det heller. Opplæringen får jeg jo senere uansett, og det er mine fridager nå som vil gå bort. Føler jeg har gjort mitt ved å si i fra at jeg kan, neste trekk får være deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå