Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

jeg vet ikke hvor jeg skal sette denne, så jeg setter denne her, siden jeg regner med at mange vet hvor det er. burde jeg ta tog eller trikk fra jernbanetoget? hva er nærmest?

hvilken i så fall?

på forhånd takk!

Endret av mee mee
Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet du når de går, og vor lang tid de tar?

takk :)

Skrevet

Trikk 11 går vel ikke fra jernbanetorget? Trodde den gikk over stortorvet. Trikk 12 og 19 mener jeg går via jernbanetorget og til bogstadveien. :forvirret:

Skrevet

tar ca 15 min.

Men tror du må ta den fra stortorvet

Skrevet

sjekk www.trafikanten.no! :)

Gjest BagLady
Skrevet

Ta trikken til Majorstua fra Stortorvet utenfor Glasmagasinet.

Skrevet

takk for svar! nå skal jeg endelig komle meg bortover.. men zara åpner ikke før i morge, men da er jeg på jobb :sjenert: men får ta meg en tur i dag selvom.

Skrevet

både trikk 12 og 19 stopper på majorstuen (i kirkeveien) langt unna bogstadveien?

Skrevet
både trikk 12 og 19 stopper på majorstuen (i kirkeveien) langt unna bogstadveien?

nei. bogstadveien er tverrveien oppafor der trikken stopper (ca 2meter oppafor ;) ).

Skrevet

Kirkeveien er siste stopp. Både 12 og 19 tråkler seg oppover Bogstadveien før de kommer dit :)

Skrevet

T banen til majorstuen er vel også et alternativ? Den går jo fra jernbanetorget i hvert fall

Skrevet

Skal du til Zara så tar du trikken til holdeplassen Rosenborg. Dit går trikk 19 fra Jernbanetorget, eller du må gå opp til Stortorvet (Glasmagasinet) og ta trikk 11. Begge trikkene går hvert 10. minutt og bruker henholdsvis 12 og 10 minutter på reisen.

Hilsen Lille meg

PS. Zara ligger i Bogstadveien 12 og det er i den andre enden enn Majorstuen T-bane.

Skrevet

Ja, det kan fort bli dyrt å spasere nedover :sjenert::ler:

Skrevet
Kirkeveien er siste stopp. Både 12 og 19 tråkler seg oppover Bogstadveien før de kommer dit :)

Det er ikke helt riktig. Trikk 12 kjører over Aker Brygge og Frogner til Majorstuen. Men trikk 11 kjører opp Bogstadveien, men den er ikke nedom Jernbanetorget.

Hilsen Lille meg

Skrevet
Det er ikke helt riktig. Trikk 12 kjører over Aker Brygge og Frogner til Majorstuen. Men trikk 11 kjører opp Bogstadveien, men den er ikke nedom Jernbanetorget.

Hilsen Lille meg

Oops! Sorry. Du har helt rett! :sjenert:

Skrevet

På www.trafikanten.no kan du finne ut slikt på null komma svisj, så du slipper å spørre her og få ulike svar....

Skrevet

Jeg hadde gått, jeg... Tar ikke mer enn 20 minutter. Men jeg er jo veldig glad i å bruke beina jeg da... :sjenert: Hater å vente på trikken, å stå som sild i tønne på trikken osv...

Skrevet

Ta trikk nummer 19 fra byen.. Eller spaser, tar max 20 minutter.. Rett over Slottsparken, opp Hegdehaugsveien..så er du i Bogstadveien :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...