ashera Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 ...hvem skal se på? Tro om dette blir X-files 2 eller en (enda) dårligere utgave a la "Signs". Er så nysgjerrig at jeg nesten må sjekke det ut!
*Lene* Skrevet 24. august 2006 #4 Skrevet 24. august 2006 Vel, ikke verdens beste serie spør du meg! Faktisk ganske dårlig! Lite spennende, (ja, skvatt skikkelig en gang) men ellers begredelige greier. Takker meg til LOST, og gleder meg som ett barn til det begynner igjen
Gjest gjest1 Skrevet 24. august 2006 #5 Skrevet 24. august 2006 Nå har vi fått så mange virkelig gode serier i det siste, at slike som Invasion faller igjennom som noe annenrangs. De presenterte ideen som om det var noe nytt, men det ligner svært mye på andre ting - for eksempel en film fra åttitallet som heter "Invaders from Mars". Greit tidsfordriv, men ikke en serie som stikker seg ut, dessverre (etter min smak, da!)
ashera Skrevet 24. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2006 Etter å ha sett begge episodene igår, har jeg liksom følelsen av beed there, done that. Blir definitivt ikke noen serie jeg mååå se på. Den inneholdt alle de riktige ingrediensene for sjangeren, men ikke det lille ekstra.
Litt Lost Skrevet 24. august 2006 #7 Skrevet 24. august 2006 Minnet veldig om "the 4400" synes jeg. Men skal gi serien en sjanse, selv om jeg er enig i at noe manglet i denne serien.
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2006 #8 Skrevet 24. august 2006 Jeg likte denne serien jeg, eller hvertfall starten på den. Ellers er selvsagt mine favoritter lost og frustrerte fruer... Men så har jeg plass til flere serier å følge med på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå