Gå til innhold

Ereksjonsproblemer

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Usikker_*
Skrevet

De siste månedene har kjærsten min hatt problemer med å få den ordentlig stiv.

Han jobber mye og er mye stressa. Jeg tror kanskje det er grunnen.

Men det er jo litt kjedelig når vi skal ha sex, og den alltid er halvslapp.

Jeg tar det aldri opp med han for jeg regner med at det er litt sårt, men han er jo fullt klar over problemet selv. Hvordan bør jeg takle det? Når han tar det opp, unnskylder jeg det alltid med at han er sliten og stressa, og at det da ikke er unormalt med ereksjonsproblemer.

Er det noen som har vært i samme situasjon og kan forklare meg litt? Hva bør jeg si (hvis jeg bør si noe i det hele tatt), og hvor lang tid kan det ta før det går over? Er det noe jeg kan gjøre for å få det til å gå over raskere? Begynner jo å bli ganske keen på litt ordentlig sex snart...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke tatt så tungt på det, og håpt at det skulle gå over snart. Om det varer leenge er det jo på sin plass å gå til legen, men det er godt mulig det går over av seg selv fortere om man ikke lager noe oppstyr rundt det (om man er sikker på at det bare har psykiske årsaker).

Jeg hadde en elsker som ofte ikke ble så hard som jeg visste han kunne bli, jeg fant ut at det hjalp om jeg brukte hendene når jeg sugde ham. Da klemte jeg rundt penisroten med gropen mellom pekefinger og tommel, ene handa på undersiden av penis og den andre på oversiden (håper du skjønner hva jeg mener, jeg er håpløs til å forklare). Jeg tror det funker fordi presset "stenger" blodårene sånn at blodet ikke så lett slipper ut fra penis igjen. Og når den først sto, var han gjerne så "med" at den sto bra gjennom hele samleiet :sjarmor:

Skrevet

Velvel, forventningspress fra kjæresten hjelper i hvert fall ikke mye på potensen hans, snarere det motsatte når han først er inne i en ond sirkel.

Ja, stress kan dempe evnen. Å leve med for mye stress konstant er det bare enkelte som tåler og får et kick av. De andre får forskjellige reaksjoner. Hva kan dere gjøre eller påvirke for at han skal få en mindre stresset hverdag?

Skrevet

Enig med BN, men vil også legge til at sex-preferanser ofte varierer gjennom livet også. Da jeg var 18 kunne jeg pule en dame i mange timer uten at det gav meg noe, og om jeg var aldri så full. Det kan jeg ikke lenger og har fått avsmak for hele greia. Men hvis jeg f.eks. får slikke en dame, mens jeg runker meg selv, får jeg fortsatt tre orgasmer og spruter en meter (alt ettersom).

Det er derfor en kombinasjon av at jeg er har "funnet meg selv", men også aldring (og til en viss grad stress etc.). Alt dette medfølger egentlig med det å bli eldre. (hvor gammel er han?)

Isolert sett har det nok også med at jeg personlig har best kontroll over min egen orgasme/kåthet når pikken er i mine egne hender.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...