Gå til innhold

Invitasjoner

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Bare litt nysgjerrig:

hva slags invitasjoner skal dere ha/har dere? Har dere laget dem selv eller kjøpt dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke bestemt meg enda, men jeg skal lage noe. Synes det er litt kjedelig med sånn "tradisjonelle" invitasjoner.

Jeg vet at her på kvionneguiden går det ann å kjøpe noen veldig fine, men det blir litt dyrt synes jeg...

Jeg skal lage noe med fint papir, papp, kanskje noe silkebånd etc.

Saster på fargene hvit, sølv og svart eller blått... tror jeg:-) 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi laget våre selv

Vi klippet ut et bilde av oss selv - hjerteformet. Scannet det inn. Vi kjøpte relativt tykt papir m/farge (litt gult).

Vi skrev uten på: Vi gifter oss 20 April 2002

Inni hadde vi et bilde av en flott blomst og så hadde vi selve teksten og på baksiden så skrev vi et lite dikt. Tror det var 8 roser det het.

Kjæresten min pyntet litt ekstra med glitter på forsiden icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagd mine selv, men med utgangspunkt i denne:

http://www.kvinneguiden.no/bryllup/shop/m_...ection_da.shtml

Kartongen er mørk blå (kjøpt på Norway Design) og teksten er skrevet på pc og printet ut på tynt kremhvitt papir. Så kjøpte jeg en remse med sølvhjerter

http://www.kvinneguiden.no/bryllup/shop/di...persell2_da.php

kjøpte middelstynne sølvbånd fra panduro som jeg lagde en sløyfe rundt invitasjonen.

For å få til de fine kantene kjøpte jeg en mønstersaks (fås kjøpt både her på KG og på forskjellige fotobutikker) og klipte i kartongen og rundt teksten på invitasjonen.

http://www.kvinneguiden.no/bryllup/shop/di...artikler_da.php

Dette ble råfint (syns jeg selv) og jeg har fått mye skryt for det.

Bordkortene er laget i noe av den samme stilen, (se første link)

Det er fryktelig gøy å lage ting selv, men kan også bli dyrt (kommer ann på hva slags papir/kartong man velger).

Lykke til

Kleo12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har laget invitasjonene selv - på PC. Sendte de ut på mandag og har fått en del skryt for dem. Her er et bilde:

> Link fjernet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal lage de selv på PCen. Kjøper dobble kemhvite kort. Synes Classic Tradition fra BryllupsButikken er veldig fine, men de er litt dyre selv om jeg ikke skal få de trykket der, uten trykking koster de kr 18,- pr stk. Så kanskje jeg kjøper kort hos Notabene til kr 11,- pr stk. Prisforskjellen blir bare på kr 280,-, lite i forhold til hele bryllupet men mange bekker små......

Vi skal ha ringer som tema i vårt bryllup så derfor har jeg funnet et motiv av to ringer som skal "trykkes" på forsiden sammen med teksten : Invitasjon til bryllup. På det som blir side tre står invitasjonsteksten, og på side fire skriver vi at hvis noen har spørsmål kan den henvende seg til våre foreldre eller oss. Der skriver vi også opp "hjemmesideadreesen" vår i kvinneguiden ( som har link til ønskelisten).12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...