Gjest aishwarya Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 (endret) slettet Endret 1. september 2006 av aishwarya
Staslin Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 Kommer ikke Rome på tv norge til høsten? Den har jeg lyst til å få med meg ihvertfall!
Gjest gjesta Skrevet 23. august 2006 #3 Skrevet 23. august 2006 Sluk alt av Henning Mankells bøker om Wallander, de er fantastiske!!!
Staslin Skrevet 23. august 2006 #4 Skrevet 23. august 2006 Hei igjen. Her står det litt om Rome, men det står ikke når den begynner utenom at den skal begynne i høst. Synes den virker bra. HBO serier pleier å være det http://www.tvnorge.no/index_program_html?e...Program=3947813 mvh Staslin
Gjest LilSweetie Skrevet 23. august 2006 #5 Skrevet 23. august 2006 Mannen som elsket Yngvve av Tore Renberg er veldig bra!
Gjest Gjesta Skrevet 23. august 2006 #6 Skrevet 23. august 2006 Kommer ikke Rome på tv norge til høsten? Den har jeg lyst til å få med meg ihvertfall! ← Åh gjør den? Hurra! Det er en utrolig bra serie!!! Begynte å se på den i vinter (på canal + eller noe lignende) men gikk glipp av de siste episodene. Anbefaling: Serie: Rome (hvis det er så at den kommer til høsten) Bok: Mannen som elsket Yngve og Kompani Orheim, begge av Tore Renberg.
Plym Skrevet 23. august 2006 #7 Skrevet 23. august 2006 Vi har sett første sesong av Rome nå i sommer og den er FANTASTISK! Ta et intelligent skrevet britisk sosietetsdrama, plasser det i det gamle Rom, og legg til en dæsj sex og vold . Kjempegode skuespillere og dialog, og uslåelige intriger.
Montezuma Skrevet 23. august 2006 #8 Skrevet 23. august 2006 Bok: Veronica vil dø av Paolo Coelho Serie: prison Break
SunAndMoon Skrevet 23. august 2006 #9 Skrevet 23. august 2006 Bøker: Hobitten! (JRRTolkien) (hm...den blir kanskje for brysom? lett å leve seg inn i boka ihvertfall - sidene går unna!) Eller Harry Potter bøkene. Jeg begynte på "da vinci koden" i vinter, men fikk aldri tid til å lese mer enn de første 40 sidene pga studier osv.. men utrolig spennende de få sidene jeg leste! Serie: Rome (den skal jeg få med meg!) og Prison Break
Susan Sto Helit Skrevet 24. august 2006 #10 Skrevet 24. august 2006 Bok: Hvis du har god tid... : Labyrinten. Litt lettere, morsom lesing: Første Harry Potter boka. Serie tør jeg ikke bidra med, for jeg vet ikke om noe bra som kommer utover høsten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå