Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser man kan velge at de sender med uregistrert post også (endog med advarsel om manglende tracking).

Kommer denne rett i postkassen? Det er så vanskelig for meg å komme meg til posten for å hente pakker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer nok uansett an på vekta... Mest sannsynlig vil den ikke komme rett i postkassa, da det som oftest ikke er plass ;)

Skrevet
Det kommer nok uansett an på vekta... Mest sannsynlig vil den ikke komme rett i postkassa, da det som oftest ikke er plass ;)

Alle de pakkene jeg bestiller hadde fått plass i postkassen. Bestiller som regel bare én øyeskygge eller lipgloss. De veier nesten ingenting

Skrevet
Alle de pakkene jeg bestiller hadde fått plass i postkassen. Bestiller som regel bare én øyeskygge eller lipgloss. De veier nesten ingenting

Ja, men eskene er vel ganske store likevel og postbudet må jo bære det med seg. Jeg får aldri esker i postkassen, selv om det strengt tatt er plass til dem.

Gjest Kanelia
Skrevet

Jeg har prøvd å bestille uregistrert post, men må hente på postkontoret allikevel. Det er nok pga at postkassen min er liten.

Skrevet

Jeg valgte uregistert post en gang og kommer aldri til å gjøre det igjen.

Pakke var altfor stor til postkassen, og postdamen valgte da å bare legge pakken opp på postkassen :overrasket: Hvem som helst kunne jo bare komt og tatt den med seg. Heldigvis så kom samboeren min rett etter at postdamen dro, så han tok den selvfølgelig med seg. Men det var jo bare tilfeldig at han var hjemme akkurat denne dagen.

Skrevet
Jeg valgte uregistert post en gang og kommer aldri til å gjøre det igjen.

Pakke var altfor stor til postkassen, og postdamen valgte da å bare legge pakken opp på postkassen :overrasket:  Hvem som helst kunne jo bare komt og tatt den med seg. Heldigvis så kom samboeren min rett etter at postdamen dro, så han tok den selvfølgelig med seg. Men det var jo bare tilfeldig at han var hjemme akkurat denne dagen.

Du burde nesten klage til posten... Hvis en pakke (eller brev som det da er) er for stor for postkassen, så skal de skrive hentelapp.

Skrevet

jeg får den alltid til posten. den sendes jo rekomandert....???? det gjør den ihvertfall hver gang jeg har bestillt derfra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...