Gjest lugga Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 hei!! er lugg fortsatt moderne?? skal til frisøren snart og lurer på om jeg skal klippe luggen igjen.. hva mener dere?? er det fortsatt in med lugg?? hvordan fasonger er moderne nå?? bilder
Quirky Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 (endret) Lugg er fortsatt aktuelt, men i en retter, tyngre variant. Den oppklippede skråluggen er veldig oppbrukt. Frisøren vet mye om hva som er in. De har ofte hår-moteblader også som du kan la deg inspirere av. Endret 22. august 2006 av Quirky
Staslin Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 Rettere, tyngere variant? Noen som har bilde kanskje?
Gjest Blanca Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 Jeg har lang, tett lugg sammen med lange lengder ellers. Det er superfint (og in), men et herk å holde vedlike. Krever stuss hver andre uke og den ligger i alle retninger om morgenen. Vurderer å spare ned, men hva skal jeg spare ned til :klø: Vil ikke ha alt i like lengder heller.... Hår er vanskelig og jeg grubler mere over det enn mine eksistensielle problemer som har trengt seg på i den siste tiden
Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2006 #5 Skrevet 22. august 2006 Akkurat når det gjelder dette med lugg er det vel viktigst å ta hensyn til hva man kler?
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2006 #6 Skrevet 22. august 2006 men lugg er in! Iallefall i følge reklamene for de forskjellige motehusene. bl.a Chanel har jo klassiske bob'er i sine...
Quirky Skrevet 23. august 2006 #7 Skrevet 23. august 2006 Jeg har lang, tett lugg sammen med lange lengder ellers. Det er superfint (og in), men et herk å holde vedlike. Krever stuss hver andre uke og den ligger i alle retninger om morgenen. Vurderer å spare ned, men hva skal jeg spare ned til :klø: Vil ikke ha alt i like lengder heller.... Hår er vanskelig og jeg grubler mere over det enn mine eksistensielle problemer som har trengt seg på i den siste tiden ← Bildet på avataren din har jo trendy lugg, jeg har samme, bare bittelitt kortere, og lange lengder ellers. Og du har rett i at det er et herk å holde vedlike..og varmt om sommeren!
Tristessa Skrevet 23. august 2006 #8 Skrevet 23. august 2006 Bildet på avataren din har jo trendy lugg, jeg har samme, bare bittelitt kortere, og lange lengder ellers. Og du har rett i at det er et herk å holde vedlike..og varmt om sommeren! ← Og ikke alle kler det... Jeg overså glatt frisørens anbefalinger og så ut som en tolv år gammel versjon av meg selv etterpå. Nå er den blitt choppy og skrå og skal vokse ut.
Gjest Blanca Skrevet 23. august 2006 #9 Skrevet 23. august 2006 Bildet på avataren din har jo trendy lugg, jeg har samme, bare bittelitt kortere, og lange lengder ellers. Og du har rett i at det er et herk å holde vedlike..og varmt om sommeren! ← Ja, jeg er litt lik den avataren. Men nå har den ligget klistret ned i pannen i hele sommer, så det spørs hvor lenge den holder seg slik. Prøver å variere med litt brede hårbøyler, men det stikker ut hår siden det er så kort. Men jeg kler det i allefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå