Gjest Gjest Skrevet 22. august 2006 #1 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg betalte 1000 kroner for å sikre plass på en folkehøgskole for lenge siden. Var sikker på at jeg ville gå der, og betalte nylig rundt 10 000, som var den første av de månedlige summene som skal betales fremover. Men nå har jeg plutselig blitt interessert i en annen skole også. Får jeg tilbake de 10 000 kronene hvis jeg ikke vil gå på folkehøgskolen? Vet at innmeldingspengene er tapt og det er greit nok. Men 10 000 er mye, så om jeg ikke får tilbake de så må jeg jo bare gå på skolen jeg har valgt. Jeg har _tror jeg_ mest lyst til å gå på folkehøgskolen altså, så det er ikke krise om jeg ikke får tilbake pengene og kan gå på den andre skolen. Men jeg driver å spekulerer litt, så kan noen med sikkerhet si "Nei, du får ikke tilbake pengene, ferdig med det", så jeg kan slutte å gruble og bare pakke sakene mine for folkehøgskolen...? Hvis jeg kan få tilbake pengene, kommer jeg ikke til å få sove i natt pga grubling over hva jeg skal gjøre til høsten... Da kommer jeg til å skrive mer her... Ellers, på forhånd: Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elin Skrevet 23. august 2006 #2 Del Skrevet 23. august 2006 Det kommer ann på skolen, men forklarer du situasjonen på en ok måte så må det gå greit. De vil vel ikke ha elever der som helst vil være et annet sted, og slår de seg vrang gir ikke det et godt bilde av skolen. Handler om service og innstilling tror jeg, for det er ingen faste lover om det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2006 #3 Del Skrevet 23. august 2006 Har du underskrevet en kontrakt på skoleåret? I så fall står det vel der hva man gjør med angretilfeller og penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå