Gjest gjesta Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Har størrelsene på H&M blitt større i det siste? Eller er for eksempel en 36 akkurat så stor som den alltid har vært?
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 Varierer litt fra plagg til plagg for meg i hvertfall. Kommer an på hvordan modellen er også.
Snasen Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 Det varierer veldig i fra plagg til plagg. Før kunne jeg plukke med meg en 36 eller en S og vite at plagget passet. Nå må jeg prøve H&M sine klær før jeg kjøper. Man vet jo aldri hvilken størrelse man trenger lenger. Heldigvis har jeg klart å peile ut noen modeller som jeg vet passer meg (small/36), men ikke alt.
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2006 #6 Skrevet 22. august 2006 Det må ha skjedd noe ihvertfall, plutselig må jeg prøve hver eneste t-skjorte fordi det varierer så mye, ikke nødvendig før.
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2006 #7 Skrevet 22. august 2006 Har størrelsene på H&M blitt større i det siste? Eller er for eksempel en 36 akkurat så stor som den alltid har vært? ← Har også lagt merke til det der.
*Ariel* Skrevet 23. august 2006 #8 Skrevet 23. august 2006 Størrelsene er også ulike på de ulike konseptene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå