Vanilje jenta Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Jeg skal ut å fly på torsdag til spania, med min datter på 7mnd. kan man bruke vogna helt til flyet? eller må man sende den når man sender bagasjen? Det er en brio kombivogn uten bag. Det er jo ganske tungt å bære ungen i 2 timer da.
flopp Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 Vi var ute og fløy i sommer og måtte levere vogna samtidig med bagasjen, bare i en annen luke. De hadde noen trillevogner / små handlevogner som jenta vår satt i gjennom tax-free-avdelingen, men jenta vår er litt større enn deres barn. Hvis jeg var dere ville jeg tatt med bæresele
Vanilje jenta Skrevet 22. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2006 ok. takk for svar. Da får min samboer bare henne i bæresælen, mens jeg er å handler.
Gjest Tweetypie Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 Hadde bæresele med til vår baby nå i sommer. Fungerte veldig greit det da.
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2006 #5 Skrevet 23. august 2006 kommer jo ann på hvilken type vogn du har det da...
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2006 #6 Skrevet 23. august 2006 Vi hadde med reisetrille og fikk ha den med helt til flydøra. Helt genialt. Dette var på Gardermoen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå