Gå til innhold

Treff sted- barnehagen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Man møtes på mange rare steder trøster jeg meg med...

Men altså; jeg har i mange mnd kikket endel på en pappa i barnehagen hvor datteren min går. Vi smiler, snakker (lett og naturlig) og ler når vi møtes. Vi er begge aleneforeldre (han 50% -jeg 90%). Døtrene våre går i samme avdeling, er like gamle og går kjempebra overens- skal ikke begynne på samme skole.

Datteren hans har flere ganger gitt utrykk for at hun har lyst til å besøke oss, hun "klenger" stadig på meg (i morges var det hun (og ikke datteren min) som ikke ville la meg reise på jobb etter levering. tydelig at HUN liker meg i allefall (håper det ligger i familien :kgblunk: )

Mamman til denne jenta har flere ganger sagt at vi må møtes på ettermiddagen, men jeg har tilnå "snodd" meg litt unna- er jo hennes x jeg sikler på, litt ukomfortabelt det da... Nå vet jeg at hun er påvei inn i ett nytt forhold- så føler at det kanskje er litt safere å evt gjøre ett lite fremstøt....

Men- så er jeg litt pysete jeg da. Tør ikke hinte om kaffe engang. (møter han hver morgen (annenhver uke), så litt for falut dersom jeg får "avskjed på grått papir")

Men, de siste dagene har jeg lekt litt med "uskyldig" be "Anne" med hjem til oss etter barnehagen en dag. (Dette gjøres rett som det er med andre) "Tilfeldigvis" en uke der jeg vet at det er pappa-uke...

Da må han jo hente henne hos oss, og da ville det jo falle seg litt mere naturlig å invitere på kaffe...

Uff, føler meg helt teit jeg. Nesten så jeg kjenner meg litt fjortis-forelska enda jeg ikke kjenner mannen engang.. Desverre har vi "barnefri" i ulike helger, så når jeg er på byen møter jeg bare x-en!!

ER jeg helt på bærtur eller? Er jo ikke pent å bruke ungene på denne måten heller (men de har jo gitt utrykk for at de vil besøke hverandre)...

Give me some guts a' dere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det virker som du vet svaret alt. Inviter nå den lille ungen med hjem på en lekedate, så blir det kanskje en ordentlig date på deg etterhvert og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med det samme, men det er ikke en annen far i barnehagen. Men det er to stykker jeg kunne tenke meg å bli bedre kjent med, men tør jo ikke en gang be en av dem på kaffe. Men jeg har fått vite mye om dem begge gjennom barna ;) De liker dem begge veldig godt og stikker innom han ene på jobben støtt og stadig, og han andre jobber ene stedet ene barnet er.

Kunne trengt noen som sparket meg litt i rumpa så jeg tør å be en av dem på kaffe :forvirret:

Men å bruke barna er da ikke så farlig. Barn er åpne og vitebegjærlige. Spør barnet om hun vil at venninnen skal være med hjem etter barnehagen en dag, så får du barnet selv til å spørre ;) På den måten har du en unnskyldning til å be pappaen komme og hente henne etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_trådstarter_*

Må vente i en og enhalv uke (til han har datteren igjen). Hadde planer om å invitere til i ettermiddag, men i siste liten kom jeg på at jeg hadde lovet naboen å være barnevakt. Fillern... Men da har jeg i allefall enda en ike å manne meg opp på!!

HIHI- må forresten fortelle- Kan jo misstenke at døttrene være prøver å leke Kirsten giftekniv... Da vi hadde sommeravslutning før ferien fikk vi utdelt en bunke med tegninger som gullungene hadde laget gjennom våren. Ettersom min datter aldri har tid til å tegne (eller sitte rolig) ble jeg faktisk overrasket da jeg fikk en bunke med 8 ark. Men så viste det seg at 5 av dem var fra datteren hans...

Tilfeldigvis sto vi ved siden av hverandre, så jeg kommenterte dette til han. Ble rimelig paff da han svarte at hjemme hadde han en liten bunke med tegninger fra gullungen min!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, skulle ønske tiden gikk litt fortere jeg da, nå skal datteren være hos mammaen denne uken...

Herrejeminin- føler meg sinnsykt fjortis. Sitter på nett å googler han nå- men finner ikke noe annen oppføring enn et kurs han har deltatt på (men da fant jeg jo ut hva han jobber med).

I mellomtiden får jeg håpe på at han liker samme musikk som meg- for til neste helg (han har barnefri), kommer favorittbandet mitt til byen og jeg har barnevakt!!!

Tålmodighet er et fremmedord!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

en liten oppdatering kommer nu:

joda- jeg møtte han på byen i helgen! av allesteder på herretoalettet på et utested!!

(Det var sinnsyk lang kø på jentedoen da jeg og venninna mi fant ut at vi skulle snike inn på herretoalettet (for der var det ingen)- men da jeg kom ut igjen sto han selvfølgelig rett forran meg! Jeg sa ett ellerannet om Unisex toalett, og vi ble stående å fleipe litt!!

Desverre måtte jeg løpe- konserten startet- så vi skiltes med et "sees kanskej seinere da"...

Men selvfølgelig ikke. Da konserten var slutt var det selvfølgelig stappfullt på det utestedet- så de slapp ikke inn flere...

Men men- kanskje likebra- vet ikke hvor imponerende jeg hadde sett ut- svett og hås etter en helt sinnsyk bra konsert...

MEN DERE: Nå er min lille plan satt ut i live... I morgen får vesla mi besøk!!!

Og gjett hvem som har kaffen klar når pappaen kommer å henter!!!!

Herrejeminin: Litt vell fjortis- men gud så gøy og spennende!!!

Kryss fingre for meg i morgen ettermiddag da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk ått skogen detta å! Kaffe fikk han og dame hadde han også fått seg... Usj, kjennes faktisk litt kjipt akkurat nå. Men overlever dette også jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ått skogen detta å! Kaffe fikk han og dame hadde han også fått seg... Usj, kjennes faktisk litt kjipt akkurat nå. Men overlever dette også jeg.

:klem: Du treffer nok en du også. Venter bare på at han jeg har et øye til skal sparke ut dama jeg :sjenert: Han har et godt øye til meg også da, men jeg holder meg på avstand frem til dama er borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...