Gjest DolliDeLux Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Har lagt merke til at det virker som mange her inne ikke definerer noe annet enn samleie/penetrering som sex. Man kan bl a lese: "Når jeg suger han, så skjer ditt og datt, men når vi har sex så er det slik og slik." "Når han slikker meg, så er det slik og slik for meg, men når vi har sex er det slik og slik." "Når jeg onanerer, så får jeg alltid orgasme, men når jeg har sex med noen så er det sjelden." Syns dere har en merkelig definisjon på begrepet "ha sex".
Gjest d'Arc Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 Min definisjon. Sex: oral, fingre, samleie, onani (mulig jeg har glemt noe). Noen definerer kyssing og annen kos som sex også, men det gjør ikke jeg.
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 Sex involverer kjønnsorganene, men det betyr ikke bare samleie. Så kyssing/klining er ikke sex etter min definisjon.
Gjest prrr Skrevet 22. august 2006 #5 Skrevet 22. august 2006 Selv om man snakker om å ha sex og feks slikking som to forskjellige ting, så betyr ikke det at man ikke definerer slikking som sex. Man sier vel gjerne slikt for å gjøre det enkelt. Hva er alternativet; "når han penetrerer meg, så...".
Gjest Gorgonzola Skrevet 22. august 2006 #6 Skrevet 22. august 2006 NEI NEI NEI........... Det HAAAAAAR ikke jeg sagt!!!!! Sex er alt som har med lyst/kåthet å gjøre. Ofte når vi har sex utgjør kyssing, klining, klåing, slikking, suging, stryking (ikke klær men hud) og snakk 80% av akten. Inkludert her: Onanering (faen for et døllete ord), vibrator(er), fingring, runking. Kan fort foregå i alt fra en halv til en og en halv time. Samleiet (når vi ender opp med det, ikke alltid men som oftest) kan vare i alt fra tre til tjue minutter. Og please, "penetrering" er et dusteord, blir helt svett av det Før dere spikrer meg opp etter låvedøra: Var ikke meninga å lage hverken skryteliste eller oppskrift på hvordan sex bør være, reagerer kun på påstanden om at "mange" her inne definerer sex som kun penetr...... aaaargh, gidder ikke skrive ordet en gang til
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2006 #7 Skrevet 22. august 2006 Selv om man snakker om å ha sex og feks slikking som to forskjellige ting, så betyr ikke det at man ikke definerer slikking som sex. Man sier vel gjerne slikt for å gjøre det enkelt. Hva er alternativet; "når han penetrerer meg, så...". ← Man kan jo si samleie, eller ligge med noen?
Solskinn Skrevet 22. august 2006 #8 Skrevet 22. august 2006 Ord som oralSEX og fingerSEX sier seg vel selv? Det er like mye sex, som guttetiss i jentetiss. Syntes det er litt artig med dem som er med noen hjem fra byen og ligger nesten uten klær i samme seng og berører hverandres guttetisser og jentetisser med hender og munn, men mener de ikke hadde sex
Gjest monica l Skrevet 22. august 2006 #9 Skrevet 22. august 2006 vi hadde ikke sex, jeg bare sugde ham.
Donnie Darko Skrevet 22. august 2006 #10 Skrevet 22. august 2006 Det er vel mer en talemåte enn en definisjon du angriper her.
Gjest femme Skrevet 22. august 2006 #11 Skrevet 22. august 2006 Hehe... tror det har blitt mer utbredt i noen miljøer enn andre. Man har litt forskrudd syn på seksualitet mener jeg om man faktisk mener at man ikke har sex så lenge det ikke er penetrering av vagina. Hørte at det er veldig populært i USA, hvor mange mener de kan kalle seg for jomfru, så lenge de bare har analsex eller oralsex (gjelder både gutter og jenter).
Gjest Jente 17 år Skrevet 22. august 2006 #12 Skrevet 22. august 2006 Jeg har runka gutter, men er jomfru. Spør noen om jeg har hatt sex så sier jeg nei... For jeg antar at de mener samleie!
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2006 #13 Skrevet 22. august 2006 Ord som oralSEX og fingerSEX sier seg vel selv? Det er like mye sex, som guttetiss i jentetiss. Syntes det er litt artig med dem som er med noen hjem fra byen og ligger nesten uten klær i samme seng og berører hverandres guttetisser og jentetisser med hender og munn, men mener de ikke hadde sex ← Æsj...."tiss" er et ganske ekkelt uttrykk i en seksuell setting. Utrolig turnoff.
Donnie Darko Skrevet 22. august 2006 #14 Skrevet 22. august 2006 Æsj...."tiss" er et ganske ekkelt uttrykk i en seksuell setting. Utrolig turnoff. ← Kræsje tiss?
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2006 #15 Skrevet 22. august 2006 Æsj...."tiss" er et ganske ekkelt uttrykk i en seksuell setting. Utrolig turnoff. ← Det barneuttrykket er greit å bruke fram til 12-års alderen. Da bør man legge det bak seg.
Gjest LilSweetie Skrevet 22. august 2006 #16 Skrevet 22. august 2006 Jeg har runka gutter, men er jomfru. Spør noen om jeg har hatt sex så sier jeg nei... For jeg antar at de mener samleie! ← Enig her! Tenkte at jeg ikke hadde hatt sex før jeg hadde hatt samleie første gang. I tillegg har jeg fått munnsex av to stykker som jeg ikke tenker at jeg har hatt sex med. Men de jeg har hatt sex med flere ganger føler jeg at jeg har hatt sex med også når det ikke har vært penetrering... Ikke en logisk definisjon dette, men slik jeg ser på det...
Gjest StoreSky Skrevet 22. august 2006 #17 Skrevet 22. august 2006 Oral, vaginal, anal, webcam, etc etc. Alt det er sex. Kun kyssing/klining/beføling av pupper/kropp er ikke sex. (beføling av kjønnsorganer er sex)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå