Gjest Gjest Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Jeg har vært samboer med en mann i tre år å, og nå går det mot slutten Det som plager meg er hans flørting med andre damer ute på byen. Han kan finne på å si at det er barnomsvenninne, men når jeg da spør damen, har hun aldri møtt samboeren min før. Dette skjer nesten hver gang vi er på byen Eller når han sitter full hjemme alene en lørdagsnatt så ringer han nabokonen og ber henne på nachspiel. Disse eksemplene og mange flere har ødelagt mye for oss. Han er dritlei av å høre på gnålingen min,men jeg vil at han skal forstå at det er galt å gjøre slike ting. han hisser seg bare opp, og sier -begynner du nå igjen- Dette gjør at jeg blir så utrolig lei meg, fordi jeg vil jo ordne opp. Hva skal jg gjøre for å få han til å slutte med dette tullet, flytte ut Uff, trenger litt støtte her. Noen andre som har hatt det slik,eller har det slik
Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 Jeg har vært samboer med en mann i tre år å, og nå går det mot slutten ← Hvis du vet det går mot slutten, hvorfor dra det ut? Og med forbehold om at du gir en korrekt fremstilling her: Hvorfor vil du ordne opp, når mannen ikke viser deg et snev av respekt? Jo før du gjør det slutt, jo fortere kan du komme deg videre.
Gjest NogenLunde Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 Enig med Spinone. Du vil ordne opp, mao ha "full commitment" fra ham - men han da, hva vil han? Vil han at ting skal fortsette som de er, eller rettere sagt: ser han et problem i det hele tatt? Hva tror du kan endre seg, er egentlig det noe som kan endres deres itilfelle? Du ser hva du har, men for hvor lenge skal du gidde fortsette med dette?
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2006 #4 Skrevet 23. august 2006 Om han er fornøyd med deg så burde han ikke ha behov for andre damer. Får du et bra selvbilde av han?
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2006 #5 Skrevet 26. august 2006 Uff nei, tenk på deg selv jente. Dette fortjener du ikke. Mannen din må velge!!!
Amalie_85 Skrevet 26. august 2006 #6 Skrevet 26. august 2006 Du får gi han valget da vettu. visst han vil beholde deg så får han oppføreseg visst ikke vil du ikke være der fordi det er tungt for deg.
Gjest Gjest_xia_* Skrevet 29. august 2006 #7 Skrevet 29. august 2006 Har han gjort noe med andre tidligere, utover å snakke med dem? Er det så galt å ha nabokona på nachtspiel så lenge det bare handler om prat/selskap og ikke noe annet? Flørter han skikkelig, eller er det bare snakk? Selvfølgelig skal han behandle deg med respekt, og ikke lyve, men samtidig er det vel lov å ha helt uskyldige samtaler..
loffen Skrevet 29. august 2006 #8 Skrevet 29. august 2006 Hvor er du forresten, når han er alene hjemme, full, på lørdagsnatta? (måtte bare spørre)
Gjest Ninakanin Skrevet 29. august 2006 #9 Skrevet 29. august 2006 Hva med å fortelle ham du føler deg ensom i forholdet, uten å trekke inn konkrete eksempler (som får mannfolk til å gå i forsvar og hele samtalen fjerner seg fra poenget) som flørtingen på byen og sånn? Bestem deg for hva du vil gjøre ut fra responsen på den samtalen du Og kommer du frem til at du vil gå, så GJØR du det.
Derrier Skrevet 30. august 2006 #10 Skrevet 30. august 2006 Jeg er mann, og alt dette skriker høyt. Helt tydelig at han sjekker ut gresset her og der før han evt. dumper deg ved juletider. Gjør kort prosess og få ham ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå