Gjest Gjest Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Hei. Jeg testet meg i ettermiddag, og det kom opp én sterk og én MEGET svak strek over. Det står på pakningsvedlegget at en "pluss" uansett styrke er gravid, men jeg ble så usikker! Jeg så at det var et pluss, men det var veldig, veldig svakt... Hjelp meg! Er jeg gravid?
Gjest Elfrida Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 Pluss er pluss, det kan ikke bli et svakt kryss en gang hvis man ikke har sånne gravid-stoffer i kroppen. (Mener jeg at jeg har hørt...)
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 Herregud, det var det svaret jeg ville høre. JEG ER GRAVID!
Vingedama Skrevet 23. august 2006 #7 Skrevet 23. august 2006 Gratulerer! Og du trenger ikke ta en test til for å være sikker - Positiv test = gravid
Trampe Skrevet 25. august 2006 #10 Skrevet 25. august 2006 Og du trenger ikke ta en test til for å være sikker - Positiv test = gravid ← Nå skal jeg altså ikke komme her og ødelegge gleden din, men det der stemmer ikke. Jeg testa svakt positivt i juni, men fikk mensen dagen etter og testa da negativt. Om jeg var gravid og mistet veeeeldig tidlig vet jeg ikke, men det er absolutt tryggere å ta en ekstra test for å være helt sikker. Jeg håper ikke jeg ødela noe av gleden din nå, forhåpentligvis er streken din "ekte" og du har fått en liten mageboer!
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2006 #11 Skrevet 26. august 2006 Og du trenger ikke ta en test til for å være sikker - Positiv test = gravid * Nå skal jeg altså ikke komme her og ødelegge gleden din, men det der stemmer ikke. Jeg testa svakt positivt i juni, men fikk mensen dagen etter og testa da negativt. Om jeg var gravid og mistet veeeeldig tidlig vet jeg ikke, men det er absolutt tryggere å ta en ekstra test for å være helt sikker. Enig- det er ikke alltid det der stemmer. Jeg kommer iallfall ikke til å stole på tester som viser svaaakt positiv i fremtiden. Jeg testet svakt positivt 3 ganger, men streken ble svakere og svakere for hver gang, og til slutt kom mensen. Siden vi tester så veldig tidlig, er det ganske store sjanser for at det ikke blir noe av det, selv om man tester positivt første gang. Håper imidlertid ikke dette er tilfellet med deg, og at du er gravid
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2006 #12 Skrevet 26. august 2006 Jeg ville ha testet meg en gang til for å bli sikker på om jeg er gravid- hvis jeg var deg.......
Kylling Skrevet 27. august 2006 #13 Skrevet 27. august 2006 Hei, det er jeg som var trådstarter. Jeg testet veldig positivt dagen etter. :D
Trampe Skrevet 29. august 2006 #18 Skrevet 29. august 2006 Gratulerer så masse med lillekylling!!! Så bra at testen viste riktig :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå