Gå til innhold

sammarbeide..?.. :)

Anbefalte innlegg

Gjest dagmamma
Skrevet

Har tenkt litt ..

Å jobbe som dagmamma er både en krevende,men også spennede "jobb".Har gjort dette en gang tidligere. Strakk seg over ett års tid - men da holdt vi til å ett av dagbarna sitt hjem pga -"plassmangel" og en liten hundevalp som hos meg. Også jobbet ett år i familiebarnehage. Her hadde jeg ansvaret for tre små barn , men noen dager i uka så var vi sammen med en annen familiebarenhage gruppe. Dette både for barnas del, men også for oss voksne. . .

Tenker på det som "ung dagmamma" har sagt her inne . Hun virker som en utrolig troverdig og hyggelig jente som virkelig hadde passet utmerket i dagmamma rollen! :) men hun snakker om plassmangel.

Leiligheten er under 50kvm. Enig med fler her inne, at det i grunnen ikke burde bety noe i negativ forstand så lenge en klarer å benytte seg av plassen og fjerne overflod av leker i kurver når dagen er omme... er jo ikke nødendigvis ille det. Og vær masse ute! positivt for ungene ( for deg ) ;) og gjør foreldre fornøyde :)

Kanskje to pg to kunne gått sammen? mener to og to dagmammaer med to, tre barn hver og jobbet sammen...? Hva er deres meninger?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje to pg to kunne gått sammen? mener to og to dagmammaer med to, tre barn hver og jobbet sammen...? Hva er deres meninger?

:)

Jeg har ennå ikke behov for dagmamma eller barnehageplass men jeg tenker at det kan være en god ide.

Det finnes en del skrekkeksempler på dagmammaer, og jeg tror det vil være en trygghet for en del foreldre at det er fler voksne tilstede sammen med barna.

Dessverre har disse "slemme" dagmammaene ødelagt for de snille, og jeg tror de fleste dagmammaene er snille som kun vil barna godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...