@lfa Skrevet 21. mars 2002 #21 Skrevet 21. mars 2002 Ja, kan ztlyke Væl-baby-tøyet. Zkal ikke ztlyke på ztelk valme... *lovel* Ull likel ikke ztelk valme, jeg likel ikke at ulla mi blil ztlykt på ztelk valme, hellel... Fa'li det... 12
Skravla Skrevet 21. mars 2002 #22 Skrevet 21. mars 2002 Men @lfa, du liker ikke at ulla strykes på sterk varme, men du liker å bli strøket varmt??? got it! 12
@lfa Skrevet 21. mars 2002 #23 Skrevet 21. mars 2002 Å bli strøket varm er bææææææilig... ¨ Hvis noen føler for å stryke, så står jeg her nå... 12
Melian Skrevet 21. mars 2002 #24 Skrevet 21. mars 2002 Neimen Væren, venter du barn så snart! Jeg bare lurer på om du har nok penger til babyklær... Jeg regner med hyrden din sørger for dette.. Det er vel!? Hvem er faren til barnet ditt? *Gulp* Håper du ikke har hatt altfor usømmelig engleatferd... *tenker* Hmm.. det kan jo hende barnefaren har blitt dikutert før? *kremt* Uansett; cyberbayen din trenger varme i tillegg til hjertevarme, og har du ikke fått stønad, skal jeg blåse støv av kollektbøssene!12
Skravla Skrevet 21. mars 2002 #25 Skrevet 21. mars 2002 Jeg har alltid gått ut fra at det er Værens egen hyrde som er faren. Kris har (hvis jeg ikke husker feil) gledet seg til å bli far, og var engstelig for fødsel når Væren var i syndens sol (les syden). Men jordfår @lfa hadde jo sneket seg med og da var det trygt.12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå