Gjest Gjest Skrevet 22. august 2006 #1 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg skulka jobben i dag... Skikkelig teit, men jeg er så lei og var så trøtt i dag... anyway, jeg er alltid skikkelig hes på morraen, og når jeg ringte så sa sjefen at jeg hørtes syk ut. FLott, tenkte jeg. Men nå er jeg litt usikker... Blir det ikke teit hvis jeg kommer på jobb i morra frisk og opplagt? alle kommer sikkert til å tenke over det... Hm hva gjør jeg nå...? tar en dag til? spiser noe jeg ikke tåler og går på jobb i morra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 22. august 2006 #2 Del Skrevet 22. august 2006 du går på jobb, ferdig med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2006 #3 Del Skrevet 22. august 2006 du går på jobb, ferdig med det! ← Og så håper jeg TS har fått en skikkelig lærepenge og ikke skulker jobb igjen. Forøvrig er det da ikke noe uvanlig å være syk i en dag. De to gangen jeg har hatt influensa ble jeg faktisk frisk i løpet av halvannen dag (altså var bare borte en arbeidsdag hver av gangene). Var helt kake den ene dagen, men frisk nok til å gå på jobb dagen etter. Men hvor raskt man blir frisk kommer jo an på hvor bra imunnsystem man har. Ikke mer skulk nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå