Gjest Gjesta Skrevet 8. januar 2003 #1 Del Skrevet 8. januar 2003 Hei, Ser det reklameres på dette bladet på høyre side av internettvinduet mitt. Er det noen som leser dette bladet.? jeg er veldig fornøyd med Shape-up. Men Det nye kjeder meg...? Hvilken gate havner dette bladet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wondergirl Skrevet 8. januar 2003 #2 Del Skrevet 8. januar 2003 Jeg hoppet på et abonnement-tilbud en gang, og syntes ikke det var særlig bra. Jeg syntes artiklene var kjedelig skrevet, intervjuene var vinklet på en selvfølgelig måte, kort sagt et lite spennende blad. Da synes jeg f. eks KK er bedre. Har ikke lest Shape up, så jeg kan ikke sammenligne med det. Det går jo an å kjøpe et blad i butikken før man bestemmer seg for om man vil abonnere også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 8. januar 2003 #3 Del Skrevet 8. januar 2003 Jeg har kjøpt det en skjeeelden gang, men synes ikke det er det beste. Jeg liker Det Nye og Shape Up, f.eks. Henne leses oftest når jeg sitter på et eller anna venterom der det ligger, eller sitter hos frisøren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2003 #4 Del Skrevet 9. januar 2003 Henne har bra reisereportasjer, og noen andre bra reportasjer, men jeg synes ikke det er nok lesestoff i forhold til prisen. Kjøpte det forrige nummeret i juleferien, og det tok ikke så veldig lang tid å komme seg gjennom det. Hvis du er veldig interessert i moter, er nok Henne et bra for deg. Selv synes jeg det er gøy med motesider i blader, men ikke når store deler av bladet kun består av bilder av hvilke klær du bare MÅ ha neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 9. januar 2003 #5 Del Skrevet 9. januar 2003 HENNE er et utrolig kjedelig magasin der det står lite. Shape up er mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 10. januar 2003 #6 Del Skrevet 10. januar 2003 Jeg liker bladet Henne veldig godt og jeg liker ikke Shape up og KK. Du må nesten finne ut selv om du liker bladet eller ikke. Kjøp et blad i butikken før du bestemmer deg for å abonnere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2003 #7 Del Skrevet 13. januar 2003 Jeg liker Henne veldig godt, og har abonnert i flere år. Jeg liker godt både reportasjer, intervjuer og andre timng i bladet. Motesidene er spennende, og matoppskriftene er flotte. Syns at Det Nye ble litt for "hipt" for meg (er jo ikke tenåring lenger...'75-modell). Shape up syns jeg er litt kjedelig og dårlig skrevet. Elle er derimot et annet blad som jeg liker godt. Folk har jo forskjellig smak... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 19. januar 2003 #8 Del Skrevet 19. januar 2003 syns henne er noe møl, men skal jeg være helt ærlig er shape-up enda verre etter min mening. irriterer meg gresselig over artikler, notiser etc. som prøver å gi inntrykk av å være saklige men tyter over av faktafeil. dårlig dårlig dårlig research i begge disse bladene her, dårlige oversettelser etc. ikke mye imponerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå