Gjest Gjest_Siv_* Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Hei. Jeg har vært så uheldig å "brekt" av halve lengde på øyevippene på det ene øyet med vippetangen min. Det var nok ekstra "sjøre" fordi jeg har slurvet litt med å ta av maskara på kvelden. Nå ser det jo naturligvis veldig rart ut,så spørsmålet er om disse gror ut igjen? Litt desperat... Takk. Siv.
brumma* Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 Øyevipper gror ut igjen ja. Hvis ikke hadde jeg hatt relativt få igjen!
Latee Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 Litt på siden.. Men hvor mange øyevipper er egentlig normalt å miste om dagen..? Synes jeg mister så veldig mange enkelte dager.. :bekymret:
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 Hei. Jeg har vært så uheldig å "brekt" av halve lengde på øyevippene på det ene øyet med vippetangen min. Det var nok ekstra "sjøre" fordi jeg har slurvet litt med å ta av maskara på kvelden. Nå ser det jo naturligvis veldig rart ut,så spørsmålet er om disse gror ut igjen? Litt desperat... Takk. Siv. ← hehe de gror ut igjenn etter min erfaring. Da jeg var liten fikk jeg stadig bemerkninger som lød sånn :-åh! så lange øyevipper du har. Jeg trodde det var negativt å ha lange vipper, så en dag fikk jeg nokk, jeg bare klippet dem av. Jeg angret selvfølgelig etterpå, siden det så helt dumt ut uten vipper. Men de vokste tilbake igjenn. Blir flau når jeg tenker på hvor dum den ideen min var
Tristessa Skrevet 23. august 2006 #5 Skrevet 23. august 2006 En jeg kjenner gjorde omtrent det samme som deg, bare at hun ble vippeløs på en del av øyet. Hun brukte punktvipper (løse) på den delen som var vippeløs til de vokste ut igjen.
Wonders Skrevet 24. august 2006 #6 Skrevet 24. august 2006 Jepp det vokser ut igjen. Jeg har ett hårstrå på øverste øyelokk som vokser litt over de andre, så når jeg påfører en tynn linje over øyevippene kommer det plutselig en hump, jeg må frem med q-tips, tørke litt, nappe øyevippen, og begynne å streke opp igjen, SÅ kan jeg ta på mascara. Napper ca annen hver uke.
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2006 #9 Skrevet 24. august 2006 venninna mi mistet alle vippene en gang. tok mange måneder før de kom igjen, et par om gangen. tok sikkert et par år før de var tette. og ingen vet hvorfor hun mistet dem. hun brukte mye eyeliner i den perioden...
Gjest Labell0 Skrevet 25. august 2006 #10 Skrevet 25. august 2006 Tror de fleste har vært borti å miste, eller klippe bort øyevipper som barn.. De vokser sakte men sikkert ut igjen!! Jeg gjorde det på en venninne av meg som barn, jeg sa det var stygt med så lange og at hun ikke fikk bli kjærste med han hun ville som gikk på ungdomskolens 7 klasse, (vi gikk i 5 el 6 klasse) hvis hun ikke fjernet de. Så da gikk vi igang med saks og klippet de vekk............ Hehe, litt festlig i ettertid, men ble et rent helvete tiden som fulgte etter det *ler* Før var jeg ram til å pelle av mascaraen og da fulgte det det med en del vipper, fordi jeg følte det klødde.... Skal ikke miste tråden her, men når vi først er inne på det.... Går det virkelig ann å klø på vippene, eller hvor sitter kløinga?? Sorry at jeg skled ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå