MarianneE Skrevet 12. januar 2003 #21 Skrevet 12. januar 2003 Jeg sier bare JATAKK, jeg.......! :oops: synes ofte jo hardere jo bedre, jeg da :oops: ! Men blir det vondt er det ikke deilig i det hele tatt lengere!!!!
Amica Skrevet 12. januar 2003 #22 Skrevet 12. januar 2003 Jo mer opphisset man er, jo mer "tåler" man. Det som ALLTID er ubehagelig hvis det skjer i begynnelsen, kan være svært godt hvis man har rukket å bli grundig opphisset. Tror livmoren trekker seg mer oppover/bakover jo mer opphisset man blir...
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2003 #23 Skrevet 15. januar 2003 D kan noen ganger være litt ubehagelig ja! Spørs hvor tent jeg er....
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2003 #24 Skrevet 17. januar 2003 Den stillingen gjør alltid vondt for meg, dessverre.
Gjest bra Skrevet 17. januar 2003 #25 Skrevet 17. januar 2003 DET ER EN ALDELES NYDLIG STILLING, EN AV DE BESTE.
Gjest Kira Skrevet 17. januar 2003 #26 Skrevet 17. januar 2003 Men det jo uansett din jente og det hun føler du skal ta hensyn til. Håper du ikke går til henne og sier at "se' date=' andre jenter liker det, da må jeg få lov til å gjøre sånn også". Vi er alle forskjellige, det som er godt for én, kan være vondt for en annen.[/quote'] Er helt enig. Folk er ikke like.
starie Skrevet 17. januar 2003 #28 Skrevet 17. januar 2003 Jeg synes det er vondt, uansett hvor tent jeg er..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå