Gå til innhold

hardt og langt inn

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg er en gutt som har som favoritt å ligge oppå jenta med beina hennes over skuldrene mine samtidig som jeg støter hardt og langt inn i henne. Hu liker ikke sier det er ubehagelig og litt vondt.

Hva sier dere andre jenter om en slik stilling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Har jeg sex paa denne maaten gjor det som regel VELDIG VONDT! Jeg liker stillingen, men da maa samboeren vaere veldig forsiktig.

Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ligger litt høyere med rompa, en pute under eller noe lignende, sånn at jeg skrår litt oppover er det utrolig deilig for hos mg treffer det helt riktig da.. men vi er vel såpass forskjellige der også at det er vanskelig å generalisere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det jo uansett din jente og det hun føler du skal ta hensyn til. Håper du ikke går til henne og sier at "se, andre jenter liker det, da må jeg få lov til å gjøre sånn også". Vi er alle forskjellige, det som er godt for én, kan være vondt for en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være deilig det, hvis han er forsiktig, men du skriver:

jeg støter hardt og langt inn i henne. quote]

Kanskje hun liker det hvis du kutter den "hardt" delen og heller så og lyttet litt mer til hvordan hun har det? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter meg til de siste innleggene her. Prøv å ikke støt så hardt, det kan gjøre veldig vondt syns jeg.

Men lytt til henne ikke til oss, det er hva hun synes som betyr noe. Og du vil vel ikke gjøre henne vondt heller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poenget med sex er vel at det skal være godt for begge....? Ja, bortsett fra enkelte individer som synes smerte er deilig da! :ler:

Noen stillinger er nå en gang slik at penis kommer langt inn, mens andre stillinger sørger for at inntrengning ikke blir like dyp. Når man da benytter en av stillingene som sørger for dypest inntrengning og støter på for harde livet, må det nødvendigvis gjøre vondt for stakkaren som tar imot... Denne stillingen er i prinsippet utformet for vaginalorgasme for kvinnen. Vaginalorgasme krever i motsetning til g-punktsorgasme dyp penetrering. Vaginalorgasme oppstår når penis treffer punkter på livmorens åpning gjentatte ganger, og oppleves dessverre av få jenter... ikke det at vi gutta stort sett er for små til å få det til, men det har vel heller med at det er vanskelig å beregne riktig trykk mellom godt og vondt.... :wink:

Selv er jeg veldig for variasjon under akten for å forhindre sårhet og vonde muskler etterhvert.... blir et punkt stimulert for lenge, er det ikke nødvendigvis bare godt det heller.... forsøk litt variasjon i inntrengningen. Noen grunne, kjappe støt, så et par seige, dype støt. Da orker man samme stilling litt lenger også, dersom det skulle være nødvendig for opplevelsen...

Forsøk deg fram, finn ut hva hun liker. Da kan dere variere litt mellom det hun liker og det du liker, men stopp dersom hun synes det er vondt. Du vil ikke at sex skal bli en negativ opplevelse for henne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

synes ikke det er godt når livmortappen blir truffet i "høy" hastighet.

faktisk ikke i det hele tatt, men dette er nok meget individuelt.

det er nok ikke helt riktig at man MÅ treffe livmortappen for å oppnå såkalt vaginal orgasme, slik har iallefall ikke jeg det, selv om dyp inntrenging kan være en fordel. dette fordi penisroten kan stimulere klitoris samtidig, og da blir det jo nesten to ting på en gang. :sjarmor:

bekken mot bekken anbefales herved på det varmeste (treng inn først og heis deg litt oppover)! tre ting på en gang er også mulig...

*ravna*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm.... vet du... dersom penisroten stimulerer klitoris, er det muligens klitorisorgasme du får?

Ærlig talt... jeg er ikke kvinne, så jeg kan ikke kjenne disse greiene på kroppen, men jeg leste i allefall et sted at vaginalorgasme også kalles livmorsorgasme, og at man derfor er nødt til å presse gjentatte ganger mot livmorhalsåpningen... :ler: Men dette er selvsagt kun noe jeg har lest... dere vet vel best selv, dere jenter... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er godt, men så lar jeg ikke en millimeter penis få komme innom før jeg er skikkelig våt... Det er bare SÅÅÅÅ godt!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Synes det var forferdelig vondt og hadde vondt lang tid etterpå. Fullførte noen ganger fordi jeg følte meg pysete. Da skjulte jeg smertene så godt som mulig men grudde meg til neste gang typen prøvde seg og fant på unnskyldninger.

Traff en annen senere som leste meg som en åpen bok. Nyttet ikke å skjule noe for han og trodde aldri at sex kunne føles så utrolig bra.

Skjønner egentlig ikke problemet ditt, når du vet hun har vondt.

Det er bare å finne på noe annet som er godt for begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...