Mint Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Jeg trenger en god proteinkur til mitt typisk nordiske, stripede hår. Har lest flere steder på forumet her at kuren fra Joico er veldig bra. Men den selges ikke på LF for øyeblikket. Så hva velger jeg i stedet? Ser litt på Redken Extreme Cat; noen med erfaring med denne? Og burde jeg kombinere med fuktighetskur, i så fall hvilken?
Aiv Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 Jeg har Redken extreme anti snap leave in kur.. Denne synes jeg er god Har ikke prøvt kuren i denne serien siden den er beregnet på veldig skadet hår.. Men kan være godt å kombinere med en fuktighetskur også en gang i blant.. Jeg har nettopp bestilt meg en fuktighetskur fra Redken
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 MOP har en bra proteinkur, den er ikke så dyr heller. Finnes på lookfantastic.
Gjest Lanyah Skrevet 22. august 2006 #5 Skrevet 22. august 2006 Jeg trenger en god proteinkur til mitt typisk nordiske, stripede hår. Har lest flere steder på forumet her at kuren fra Joico er veldig bra. Men den selges ikke på LF for øyeblikket. Så hva velger jeg i stedet? Ser litt på Redken Extreme Cat; noen med erfaring med denne? Og burde jeg kombinere med fuktighetskur, i så fall hvilken? ← Redken Extreme Cat er et bra valg til et stripet hår! Jeg har bare gode erfaringer med kurene derfra, og håret mitt ble så utrolig merkbart bedre! Er håret ditt slitt? Er det derfor du vil ha proteinkur? Er det tørt i tillegg? Viss det er det så kan du fint bruke en fuktkur sammen med Extreme Cat kuren. Viss det ikke er noe tørt\krusete, tror jeg du ikke trenger å kjøpe deg en fukt kur. Da bør du heller fokusere på å reparere det først. Perfekt kuring for håret får du om du bruker en annen kur fra Extreme òg den Cat- kuren! Anti- Snap leave in kuren er òg knall!, den bruker jeg i håret hver dag, den dufter så godt og håret blir så sunt og blankt!
Gjest Kanelia Skrevet 23. august 2006 #6 Skrevet 23. august 2006 Jeg har typisk nordisk hår som er litt slitt, og er kjempefornøyd med Redken Extreme Cat. Har Anti-snap leave-in kuren også, og den er også bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå