Gjest femme Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Vet ikke om det skal her eller på generell da, men prøver her. Noen som har sett på? Jeg blir så inn i hampen forbanna! Likestillingskampen er langt fra over som vi ser. Selv om dette er i USA, så reflekterer det nok også europeiske holdninger i stor grad. Og folk som Staff hjelper jo i alle fall ikke (og visse folk på seksualitet her på kg) som fremmer myten om at gutter fantaserer og liker og har det godt av å ha sex med voksne. Kvinner som forgriper seg på barn (ja, 13 år gamle gutter er barn) bør behandles på lik linje med mannlige overgripere! Herregud, ser ikke folk de bruker akkurat samme unnskyldningene, har samme tankegang og bruker samme metodene som menn gjør?
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 Ja, jeg så det, eller jeg så litt av det da. Joda, jeg er jo forsåvidt enig med deg at også pedofile damer bør få straff. Men uansett hvor mye likestilling det er her i verden så kommer vi aldri til å bli så like at det vil være det samme om en gutt på 10 eller ei jente på 10 har sex.
*Heidi* Skrevet 23. august 2006 #3 Skrevet 23. august 2006 jeg så det og jeg er også forsåvidt enig med deg.. det er absolutt ikke riktig av en kvinne å utnytte seg av en "forelskelse".. men jeg mener at det er værre med en mann som voldtar en jente,eller en kvinne som voldtar en gutt helt mot deres vilje.. jeg mener det skaper større lidelser en når tenåringsgutten blir med på det frivelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå