Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som har lest bøkene "Under the duvet" og "Further under the duvet" av Marian Keyes? Hvordan er de i forhold til de andre bøkene hennes?

:)

Endret av Cupcake
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte dem godt, synes de er bedre enn de andre hun har skrevet (av de jeg har lest). Synes den første var best.

Skrevet
:hoppe: takk for tipset, jeg elsker vannmelonen boka, så disse skal jeg lese!
Gjest Fruktfat
Skrevet

den beste jeg har lest er "siste sjanse". minner litt om berlinerpoplene og eremittkrepsene av anne b ragde.

Gjest seroxata
Skrevet

har ingen bestemt favoritt, leser alt av henne, hehe :)

Skrevet (endret)
den beste jeg har lest er "siste sjanse". minner litt om berlinerpoplene og eremittkrepsene av anne b ragde.

Er det "Last Chance Saloon" du mener? (Som heter "De Desperates Café" på norsk)? Kan ikke huske å ha hørt om en som heter "Siste sjanse"...

Endret av Cupcake
Gjest Fruktfat
Skrevet (endret)
Er det "Last Chance Salon" du mener? (Som heter "De Desperates Café" på norsk)? Kan ikke huske å ha hørt om en som heter "Siste sjanse"...

jeg vet ikke hva den heter på norsk... leste den på svensk, der heter den sista chansen (bare antok at den het det på norsk :sjenert: ). handler om tre venninner og et homsepar hvor den ene homsen blir syk.

ja, det er det! "last chance saloon" altså

Endret av Fruktfat
Skrevet

OK! Puh! Lurte på om det var en bok jeg hadde gått glipp av her... :)

Skrevet
har ingen bestemt favoritt, leser alt av henne, hehe :)

Hehe. Me too! :-D

Skrevet

Synes den siste boka "Er du der ute?" er en av de beste.

Ellers er Rachel's Holiday min all-time favoritt.

Skrevet
Synes den siste boka "Er du der ute?" er en av de beste.

Ja, den var veldig fin.

Forøvrig synes jeg bøkene hennes, som alle andre bøker, er best på originalspråket.

Skrevet
Ja, den var veldig fin.

Forøvrig synes jeg bøkene hennes, som alle andre bøker, er best på originalspråket. 

Det er jeg enig i. Tror bare det er den siste jeg har lest på norsk. Tror ikke alle er oversatt engang. Kan ikke huske å ha funnet feks Rachels holiday på norsk.

Skrevet

Jeg begynte faktisk på "Rachel's Holiday" tidligere idag. :) Den kommer på norsk i oktober!!

:)

Skrevet

Ooo! Nå leste jeg nettopp at "Rachel's Holiday" skal filmatiseres med Catherine Zeta-Jones i hovedrollen! Morsomt! :)

Skrevet

Jeg syns hvertfall at "Under the duvet" og "Further under the duvet" var like bra som de andre bøkene hennes. Også var de så greie å ha med på bussog tog siden de består av små korte eisoder i stedenfor en lang historie man ikke klarer å legge fra seg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...