Gjest Gjest Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 :klø: Jeg har en fått en gammel Klippan. Hvordan i all verden skal jeg bruke de tre rørene? :klø: Er de til trekket?
nessi Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 De er for å holde trekket på plass. Når du har tatt på trekket legges rørene ned i sprekkene på sidene og i ryggen.
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 Tusen takk! Det hørtes jo ikke så vanskelig ut
Gjest gjest 2 Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 Beklager at jeg kommer med et annet spörsmål i din tråd gjest, men lurer bare på hva dere synes om klippan sofaen? Vurderer nemlig å kjöpe en. Er den god å sitte i osv?
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2006 #5 Skrevet 22. august 2006 Jeg syns den er helt suveren - til den prisen vel og merke. Ganske god å sitte i, litt hard, og muligheten til å bytte i mange forskjellige trekk.
Pasha Skrevet 22. august 2006 #6 Skrevet 22. august 2006 Den er helt grei.. Ikke en sofa jeg ville ha brukt i stua mi som hovedsofa men f,eks på et soferom, datarom er den grei
Gjest Dingo Skrevet 23. august 2006 #7 Skrevet 23. august 2006 :klø: Jeg har en fått en gammel Klippan. Hvordan i all verden skal jeg bruke de tre rørene? :klø: Er de til trekket? ← Vi har en sånn en stående i kjelleren, er det med RØR? Følger det med sofaen altså? Det har jeg aldri sett. - SAMBOER *rope*... gjett om han har kastet de, tosken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå