Gå til innhold

Pupper og Peniser

Fremhevede innlegg

Skrevet

This one goes to everybody.

1) Jeg har på følelsen at størrelsen på puppene til jentene betyr alt hos jenter og gutter i dag. Jeg for min del er ikke så opptatt av størrelse, mer av form.

Om det er A eller C cup betyr ingen ting så lenge det er fin form på puppene.

Er det flere som er enig med meg der?

2) Det virker som om jentene omtrent bare snakker om lengden på penis når de snakker om størrelser. At den f.eks. må ikke være for lang for da gjør det vondt. Men det må da vær minst like viktig med omkrets........

Eller?

Mogens

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Pupper er jeg ikke så opptatt av, men ja, det er ikke bare lengden på penis som er viktig for å definere størrelsen.

Skrevet

Haha har du ræva di som avatar? :-D

Uansett; Puppene mine kunne gjerne vært større, men de er nå iallfall runde så da er jeg halvfornøyd.

Tisselur lang være LANG OG TJUKK OG MED RUSTNING.

Eller, jeg vet ikke. Dømmer ikke før jeg har prøvd, og jeg vil ikke prøve.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Størrelse betyr egentlig ingenting, bare de ikke blir digre :overrasket:

Runde og litt faste er digg, om det er A eller C-cup er underordnet (for meg).

Når det gjelder peniser kan jeg ikke uttale meg med fynd og klem men tror at jenter ikke er spesielt opptatt av størrelsen med mindre den enten er kjempeliten eller kjempestor.

Skrevet

Rumpe ja :sjarmor: .

Plutselig er alle enige med meg :overrasket:

Mogens

Skrevet

Egentlig liker jeg bare harde tynne pikker og store jur :----(

Skrevet
This one goes to everybody.

1) Jeg har på følelsen at størrelsen på puppene til jentene betyr alt hos jenter og gutter i dag. Jeg for min del er ikke så opptatt av størrelse, mer av form.

Om det er A eller C cup betyr ingen ting så lenge det er fin form på puppene.

Er det flere som er enig med meg der?

2) Det virker som om jentene omtrent bare snakker om lengden på penis når de snakker om størrelser. At den f.eks. må ikke være for lang for da gjør det vondt. Men det må da vær minst like viktig med omkrets........

Eller?

Mogens

Jah, jeg er enig.

Når det gjelder pupper, så er det formen jeg er opptatt av.

Det samme er som du sier om penis!

Skrevet

"pupp" er morsomt å si.

Gjest LilSweetie
Skrevet

Tenker lite på penisstørrelse, men hvor tykk den er må da være minst like "viktig"?

Skrevet

Det viktigste med en pupp er formen, å store pupper pleier ikke ha bra form, siden de er tunge... Små pupper er mer sprettne, å det liker jeg besst :sjarmor:

I min værden tels rumpa mer en puppene da...

Skrevet

Veldig mye bra svar - alle er enige med meg for en gangs skyld :klappe::sjarmor: .

En annen erfaring jeg har gjort, er at "forfallet" på pupper kan komme ganske raskt. Var i sammen med ei på 16 år en gang (ja jeg var like gammel :) ), og hun hadde rimelig hengepupper allerede. Og de var ikke spesielt store heller....

Mogens

Skrevet

Størrelse på penis betyr ingenting for meg - det viktigste er at mannen er en god elsker og at han setter min tilfredstillelse på lik linje med sin egen. Jeg hadde mange korte og lengre forhold før jeg traff han som jeg er gift med idag - og jeg må si at menns prestasjoner i sengen er jammen variable. Veldig mange menn har kun sin egen tilfredstillelse i hodet og tror at jenta er fornøyd med litt pesing inn og ut ... og blir du ikke tilfredstilt da så må du jo være frigid.

For å være helt ærlig så visste jeg ikke hva god elskov var før jeg traff mannen min - og da var jeg 27 år. Må legge til at jeg har vært istand til å skaffe meg orgasme selv siden jeg var liten jente - så jeg visste jo at jeg var langt ifra frigid.

Når det gjelder pupper så er det meste fint så lenge det er naturlig. Silikonpupper ser unaturlige ut og er ikke pent i det hele tatt (i mine øyne). Selv føler jeg ikke at mine pupper er verdens vakreste akkurat - de er store og har nok fått merke tyngdekraften i årenes løp. Men mannen min er elsker puppene mine og synes at jeg er den mest sexy damen på jord :ler: og det holder for meg ;) Selvom jeg synes de er finest med BH på ;)

Skrevet
Veldig mye bra svar - alle er enige med meg for en gangs skyld :klappe:  :sjarmor: .

En annen erfaring jeg har gjort, er at "forfallet" på pupper kan komme ganske raskt. Var i sammen med ei på 16 år en gang (ja jeg var like gammel  :) ), og hun hadde rimelig hengepupper allerede. Og de var ikke spesielt store heller....

Mogens

Har du kun hatt jenter med struttepupper utenom henne? Heldiggris. :tunge1: Det er nemlig mange pupper som vokser ut som hengepupper, uten at det har med forfall å gjøre.

Skrevet

Formen på puppene mine er jevne og runde og de er akkurat passe store, syntes jeg. Men hva med brystvorter da, har de også noe å si? Har litt sånn "innover" brystvorter, altså de strutter ikke ut. Eksen min brydde seg ikke, men har allikvel litt komplekser for det nå som jeg skal ut å treffe nye menn. :P

Har lest her om jenter som har komplekser fordi de har veldig store brystvorter ol, men hva med de som har små og "nedklemte"?

Skrevet

De som har små pupper vil ofte ha store og omvendt. Selv er jeg fornøyd med mine store og kunne ikke tenke meg noen andres.

Personlig snakker jeg heller ikke mye om penisstørrelser og nei, det interesserer meg faktisk ikke så mye (så lenge den ikke er 5 cm i hard tilstand og 1 cm i omkrets, da hadde nok jeg også snakket litt om den til meg selv eller andre steder), men du har mye rett trådstarter. Har flere venninner som snakker mye om penistørrelser f.eks....Opptatt av hvor tykk,lang og fin den er eller burde være. Helt seriøst... Jeg klarer ikke å bry meg så mye om det. Er dette virkelig så viktig?

Skrevet

Pupper: form er veldig viktig. Pupper er egentlig ganske fint, men det er mange stygge også. Banan-pupper er ille, sånne laange med innholdet nederst som i en halvtom julestrømpe, og aller nederst brystvorten..

Runde pupper er fine, med brystvorten i midten et sted. Det er mine, str C+ runde og faste. Har alltid fått komplimenter fra de menn som har fått tilgang. Men de er vel kanskje bare glade for enhver tilgang ;) (har begynt å henge litt da, er rett over 30 år, holder vel 2-3 blyanter under nå.. men damen på mammografi sa jeg hadde *veldig* faste pupper, mye kjertler og lite fett, klarte neste ikke skvise dem til å få tatt bilde).

Jeg er enig i at silikonpupper oftest blir stygt. De som tar lite i så det blir naturlig form er vel greit, men de som får pupper som ser ut som ballonger... grusomt.

Peniser: det som betyr mest er at penisens størrelse er ca samme som min vaginas størrelse. Og det er ikke noe om å gjøre at den er så lang, vaginaen er da ikke så dyp, og å få tarmsystemet dyttet rundt er ubehagelig.. pes når mannen må drive og passe på at den ikke går for langt inn. Og det er dumt om den er veldig tykk, da må man styre så mye med forspill før den får plass. Min mann har veldig stor, og jeg synes faktisk det er litt slitsomt, for min vagina er ikke L. Aldri noen kjappiser på oss.. glidemidler og passe på at han ikke går inn for fort og dermed lager rifter i skjedeveggen, som gjør vondt under bevegelse..

Får vel presse ut en unge eller to, og slik oppgradere størrelsen på min vagina.

Skrevet
(har begynt å henge litt da, er rett over 30 år, holder vel 2-3 blyanter under nå..

Er det en internasjonal måte og måle hengepupper på :ler:

Skrevet

Brystvorter har jeg aldri tenkt så mye på. Tror ikke du (som hadde mangel på utstående) skal tenke så mye på det ;) .

Veldig enig i at silikon blir fake, men skjønner samtidig de som vil ta det. Tror jeg fort kunne fått komplekser hvis mine hang og dinglet i en alder av 28 år (eksempel :) ).

Når det gjaldt penisstørrelser, og da tenker jeg på tykkelse, bør den vel være slik at det gir litt motstand selv om dama er skikkelig klar. Det synes i hvert fall jeg er bra :sjarmor: .

Nå er det snart helg og jeg har bursdag i dag. Hurra hurra hurra.

Mogens.

Skrevet
Det er nemlig mange pupper som vokser ut som hengepupper, uten at det har med forfall å gjøre.

Nemlig. Det har med gener å gjøre og er helt normalt det også.

Hurra for pupper i alle varianter !!! :klappe:

Skrevet
Nemlig. Det har med gener å gjøre og er helt normalt det også. 

Hurra for pupper i alle varianter !!! :klappe:

Til daglig kan alt fikses med en skikkelig BH. De jeg skal vise meg nakne for, har å være fornøyde uansett. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...