Gjest Kjeder seg Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Ja, hva gjør man? Når man ikke har noe å gjøre på jobb, men MÅ være der? Dør av kjedsomhet.. Og ja, jeg har spurt kolleger om de trenger hjelp til noe, men neida.. Hva gjør du når du kjeder deg på jobb? Sånn bortsett fra å henge på KG da
Gjest splæsj Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 En del av jobben er å følge med på nyhetsbildet, så da gjør jeg det.
Lilith Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 Da leser jeg aviser på nettet, sjekker forumene 'mine', mailer venner, leser blader, slarver med kolleger, eller rydder på arbeidsplassen min.
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 Det er jo tydelig at du er på KG da. Hva med å lage en litt provoserende, men fengende tråd?
Gjest Skrevet 22. august 2006 #5 Skrevet 22. august 2006 Nå syntes jeg nesten synd på meg selv som jobber i butikk og faktisk ikke har muligheten til og henge å¨KG når jeg kjeder meg.. Men jeg pleier og lese da, hva enn det er jeg måtte komme over..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå