Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bølgete hår, som jeg sliter og drar i hver dag. Jeg vil ha det slett!! Jeg har aldri håret hengende rett ned. Må alltid ha det satt opp, fordi jeg ikke liker å se krøllene mine. Det er bare fint, hvis jeg setter håret opp til fest, og har litt hengende ned, med litt krøller i.

Er det noen som vet om hvordan jeg kan få håret slett, eller bare slettere...?????

Håper noen har noen tips... :smilejenta:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En slettetang kan jo være tingen, men husk at dette sliter enormt på håret. Da jeg kjøpte min tang hos frisøren ,ble jeg anbefalt å ha i en slags "voks" fra KMS som heter "flat out" ,som vil beskytte håret litt mer mot den varmen som det blr påført ved sletting....

Det blir filnt - om man har gooood tid, for det tar virkelig tid å få alt slett og fint :o

Gjest Gjesta
Skrevet

neee..jeg har fall i håret mitt jeg da.

og det blir jo ekstra markert ettersom jeg ikke føner det eller bruker hårstrikk pga redsel for slitasje.

men jeg surrer det opp i en klype når det er vått da..det hjelper litegrann. ( fallet er jo fremdeles der )

men litt mindre.

ellers har jeg brukt sånne ruller for og minske. Og inimellom en rettetang.

( men den og sliter jo på håret da så.)

føner du det kan du bruke anticurl og straighten produkter fra frisøren.

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for svar. Skal se om jeg får tak i en sånn rettetang...

slettetang...eller hva det var det het.

• 2 uker senere...
Skrevet

Rettetang er veldig bra, men pass på å bruk en god hårkur i ny og ne, som bygger opp håret. En god hårkur er en fra Hårologi-serien, og heter Nucklein inpackning. Den er veldig bra! Så hvis du bruker den en gang i uken, så trenger du ikke være så redd for at håret skal slites. Et tips mht. hårkuren, ha den i over natten i stedet for 10 minutt!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...