Gjest Tweek Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Er det noen som har kjøpt starter-kit? så på www.hqhair.com til 70 pund Men foundation, er det bare pudder? åssen kan det bli foundation da? dere som har det er dere fornød med starter-kit? vet dere om steder som er billigere?
Aiv Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 Hei du! Jeg vil råde deg til å kjøpe starterkit på www.strawberrynet.com.. I norske kroner blir dette ca 380 kr noe som er MYE billigere enn andre steder
Aiv Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 Jeg er UTROLIG fornøyd med mitt starterkit Får jo også med en dvd som viser hvordan alt skal gjøres osv... Foundationen blir jo ikke sånn flytende som noen foundationer blir, men blir sånt som andre foundationer.. I starterkitet så får du jo med tre koster 2 foundationer å warmth pluss den dvd-en.. Jeg kjøpte mitt på beautybridge.com for 500 kr.. Rett etterpå fikk de bare minerals på strawberrynet.com så jeg kunne jo fått det billigere om jeg bare ventet.. men men, fonøyd er jeg ihvertfall!
Aiv Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 Her er linken http://www.strawberrynet.com/makeup.aspx?B...d=658&goChar=B.. Men jeg ser at starterkitene er solgt ut :/
Gjest Tweek Skrevet 22. august 2006 #5 Skrevet 22. august 2006 åå, det er jo mye billigere enn der jeg så men er foundation i pudderform? for jeg innbilte meg at alle produktene fra I.d var i pudderform..
Gjest Tweek Skrevet 22. august 2006 #7 Skrevet 22. august 2006 men jeg ser ikke starter-kit på SB, det er bare andre kit, som til øynene og leppene.. er det at hvis det er utsolgt, så vises det ikke?
Aiv Skrevet 22. august 2006 #8 Skrevet 22. august 2006 Jepp.. Men når folk har sett at det har vært så billig så har vel de fleste kjøpt.. Men viss du smører deg med litt tolmodighet så kommer de nok inn igjen
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2006 #10 Skrevet 22. august 2006 Ja alt er i pudderform ← Hvordan blir det på tørr hud?
Aiv Skrevet 22. august 2006 #11 Skrevet 22. august 2006 Hmm.. ut i fra forumet her så er det delte meninger om id på tørr hud.. Noen synes at det funker mens andre er helt uenige..
Gjest Fruktfat Skrevet 22. august 2006 #12 Skrevet 22. august 2006 husl at du må betale moms på strawberrynet da, de skriver på riktig pris. (er sikkert fortsatt billigere, men ikke 380,-)
Snasen Skrevet 22. august 2006 #13 Skrevet 22. august 2006 Hvordan blir det på tørr hud? ← Noen med tørr hud klager over den. Fordi den tørker ut huden litt. Vi med fet hud elsker denne.
Aiv Skrevet 22. august 2006 #14 Skrevet 22. august 2006 Jo starter kitene kostet 375 da jeg såg det... (varierer litt pga kurs)
Latee Skrevet 22. august 2006 #15 Skrevet 22. august 2006 husl at du må betale moms på strawberrynet da, de skriver på riktig pris. (er sikkert fortsatt billigere, men ikke 380,-) ← Men de gir deg tibake pengene om du sender kvittering til SN med kontonr
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2006 #16 Skrevet 22. august 2006 Jeg angrer på at jeg kjøpte starter kit. Warmth er helt ubrukelig.. Og kosten var en vits. Ville kjøpt foundation til å starte med jeg...
Gjest Tweek Skrevet 23. august 2006 #17 Skrevet 23. august 2006 Jeg angrer på at jeg kjøpte starter kit. Warmth er helt ubrukelig.. Og kosten var en vits. Ville kjøpt foundation til å starte med jeg... ← Hvorfor det? jeg vil gjerne vite, så jeg ikke driter meg Jeg jeg skjønner ikke denne foundation! bruker man det som pudder? for viss det, så er det jo ikke foudation, men PUDDER
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2006 #18 Skrevet 23. august 2006 Hvorfor det? jeg vil gjerne vite, så jeg ikke driter meg Jeg jeg skjønner ikke denne foundation! bruker man det som pudder? for viss det, så er det jo ikke foudation, men PUDDER ← Warmth er omtrent det samme som solpudder, bare at fargen er litt skittenbrun..og det er nok en grunn til at solpudder vanligvis ikke kommer i pudderform Kan bli skjoldete hvis man ikke er forsiktig. Kosten var altfor liten. Det beste er STORE koster, gjerne kabuki (sånn barberskum-aktig). Id-foundation er pudder som "smelter" på huden. Dekker mye mer enn vanlig pudder.
Gjest Tweek Skrevet 23. august 2006 #19 Skrevet 23. august 2006 Warmth er omtrent det samme som solpudder, bare at fargen er litt skittenbrun..og det er nok en grunn til at solpudder vanligvis ikke kommer i pudderform Kan bli skjoldete hvis man ikke er forsiktig. Kosten var altfor liten. Det beste er STORE koster, gjerne kabuki (sånn barberskum-aktig). Id-foundation er pudder som "smelter" på huden. Dekker mye mer enn vanlig pudder. ← Ok, så det er ikke sånn typisk rouge farge? men får man ikke med kabuki i starter-kit? jeg mener å ha sett det, værtfall på www.hqhair.com Men jeg skulle kjøpe den børsten i salong, og kostet 300 for børsten som var perfekt i størrelsen syntes jeg, men jeg betaler faktisk ikke 300 for en børste
Gjest Gjesta Skrevet 24. august 2006 #20 Skrevet 24. august 2006 Men jeg skulle kjøpe den børsten i salong, og kostet 300 for børsten som var perfekt i størrelsen syntes jeg, men jeg betaler faktisk ikke 300 for en børste ← 300 er faktisk ikke så ille, men børstene til Bare Escentuals er ikke noe gode. De røyter og skraper opp huden. Jeg kjøpte akkurat en børste fra GloMinerals, og den er ti ganger bedre. Bare så synd den kostet 495 kroner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå