Gå til innhold

Lærere og utepils

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg mener personlig at en lærer ikke skal få dope seg. Jeg synes heller ikke de bør ha alle former for skitten sex.

Å drikke seg drita full på byen er også så idiotisk at til og med en lærer bør ha vett til å holde seg unna. Jeg synes dette er selvsagt. At en ungdom gjør en feil og drikker seg drita kan jeg forstå. Å se voksne drita er patetisk.

Jeg synes det er latterlig når voksne mennesker har så lite vett at de drikker seg drita. Jeg så en av mine lærere drita en gang og jeg ble skuffa over hvor lite kontroll han hadde på seg selv. Dette var med på å forme mitt bilde av ham.

Hvis lærere vil vise det bildet av seg selv så kan de ikke forvente at elevene sitter med et annet bilde.

Så dine verdier gjelder eller burde gjelde for alle? Hvorfor det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så dine verdier gjelder eller burde gjelde for alle? Hvorfor det?

Har jeg sagt det?

Jeg har i likhet med deg sagt min personlige mening om saken.

En lærer eller hvem som helst gir meg ikke noe godt inntrykk av å valse dritings på byen. Mennesker som valser dritings rundt fremstår som patetiske i mine øyne. Det betyr ikke at mine verdier bør gjelde for alle.

Skrevet
Har jeg sagt det?

Jeg har i likhet med deg sagt min personlige mening om saken.

En lærer eller hvem som helst gir meg ikke noe godt inntrykk av å valse dritings på byen.  Mennesker som valser dritings rundt fremstår som patetiske i mine øyne. Det betyr ikke at mine verdier bør gjelde for alle.

så lenge du er åpen for at lærere fint kan gjør hva de vil for andre, så er det jo greit.

Skrevet

Jeg er lærer, det vil si ennå under utdanning men går på siste året, og har vært lærer for en haug med ungene i byen fra alt fra 1 til 10 klasse. Flatfylla er egentlig ikke min greie i det store og det hele, men har ikke problemer med å ta meg en drink ute selv om det medfører å møte elever.( under Quarten er det nesten umulig å sitte ute i byen uten å møte elever fra ungdommskolen)

Vi er jo mennesker vi også, så sant det er fornuftig må vi jo kunne være oss selv vi også!

Nå begynner de putene vi syr under armene på ungene å være litt for store for min del. Vi vokste opp uten disse reglene på ble da relativt fornuftige mennesker vi også!!! :enig_anim:

Skrevet
Vi er jo mennesker vi også, så sant det er fornuftig må vi jo kunne være oss selv vi også!

Dagen jeg innså at lærere også var mennesker så startet jeg å respektere dem mer. De var plutselig ikke lenger en autoritet man skulle opprøre mot og tulle med. De var faktisk mennesker med følelser og et liv på siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...