Nusse Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Ja, nå er det skolestart, og NRK1 har skiftet fra reiseradio til nitime. Strender og svaberg som for tre uker siden var fulle av voksne og barn ligger nå nesten øde, til tross for at badevannet er på det beste, og augustsola er varm og mild. Jeg lurer hvert eneste år på hvorfor vi i Norge skal ta livet av sommeren i første halvdel av august? Allerede 1/8 begynner enkelte å snakke om at høsten er kommet? I de fleste andre land i Europa er august feriemåned nr. 1, mens i Norge stenger det som er av fritidsparker o.l. portene for sesongen. Kan det være fordi de lyse nettene som mange forbinder med sommer tar slutt i august? Personlig har jeg veldig sans for de mørke augustkveldene, når du kan tenne utepeis og stemningsfull belysning. Hva mener dere andre? Hilsen Nusse som vil at sommeren skal vare til september!
Gjest Gjesta Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 Det er skolestart som ødelegger for meg... Sommer er liksom sommerferie fra studiene, og med en gang skolen er i full gang har jeg ikke ferie lengre, og dessverre ikke tid til å nyte de deilige sommerdagene Men jeg er enig med deg! Vi burde la sommeren få bli til langt ut i september!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå