Gå til innhold

Hvor selger de "Bamse" klær?

Anbefalte innlegg

Gjest *Just-Me*
Skrevet

Her i byen på Lindex selger de Bamseklær. Den lille brune bamsen med blå snekkerbukse (som det var tegneserie av og på tven også tror jeg?)

Vet dere andre butikker/kjeder som har bamse klærne? eventuellt nettside??

Skrevet

Har sett de på H&M her jeg bor mener jeg...

Gjest *Just-Me*
Skrevet

hm.. de har dem ikke i katalogen til hm, eller på nettsidene. Heller ikke på hm. butikkene her i byen....

Bare sett de på lindex. Lurte på om det fantes noe nettbutikk med bamseklær, eller noe??

Skrevet

Har bare sett de på Lindex. (Og det tror jeg det har vært i mange år. )

Er nok noe Lindex har enerett på, vil jeg tro.

(Har forresten kjøpt litt "bamse, verdens sterkeste bjørn"- klær til knøttet mitt jeg. På Lindex!)

Gjest *Just-Me*
Skrevet

Jeg også :) mye søtt og fint!

Var bare en utedress jeg MÅ ha også har dem ikke fler igjenn her..... :(

Så hadde håpet på noen nettbutikk el noe som selgte bamse klærne (verdens sterkeste bjør= det var det jo han het!! :) )

Skrevet

Jag har bara sett dem på Lindex.

Skrevet

Jeg har også bare sett de på Lindex...

Skrevet
Jeg også :) mye søtt og fint!

Var bare en utedress jeg MÅ ha også har dem ikke fler igjenn her..... :(

Så hadde håpet på noen nettbutikk el noe som selgte bamse klærne (verdens sterkeste bjør= det var det jo han het!! :) )

Du kan ikke få dem til å bestille en fra en annen butikk da?

(Vet noen gjør det, og andre ikke... Men litt hjelpsomme mener jeg de burde være!)

Skrevet

Sett dem kun hos lindex her i byen ihvertfall

Gjest *Just-Me*
Skrevet
Du kan ikke få dem til å bestille en fra en annen butikk da?

(Vet noen gjør det, og andre ikke... Men litt hjelpsomme mener jeg de burde være!)

Jo de BURDE jo kunne være så hjelpsomme.... Hun jeg pratet med på butikken visste ikke om de fikk inn mere. Jeg spurte om hun kunne undersøke det, men hun visste ikke....

Jeg har sendt mail til lindex kundeservice selv og spurt om den butikken her i byen får inn mere av den dressen... hehe :ler: men har jeg funnet den perfekte dressen som jeg vil ha så skla jeg ha tak i den..

I verstefall får jeg få butikken en annen plass i landet til å sende den til meg med regning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...