Gå til innhold

Nettprofil-problem.

Anbefalte innlegg

Gjest Flau og sint.
Skrevet

For en del måneder siden møtte jeg en kar via internet.

Vi ble kjent, hadde sex og hadde en "tone" i mellom oss.

Pga denne "tonen" valgte jeg å slette meg i fra dette nettstedet, fordi jeg ikke orket å føle meg illojal da andre "sjekket meg opp".

Han gjorde ikke det, men jeg stolte såpass på han at jeg lot han være der å tulle litt.

Så... han har i mange måneder sendt meg sms i fra der han studerer (USA) om hvor han tenker på meg, vil treffe meg, savner meg, jeg er den eneste han vil møte når han kom til Norge, osv osv....

Men i løpet av disse mnd'ene har følelsene mine dalt betraktelig for han, og jeg har kun sett på han som en god venn....

Han var hjemme i Norge igjen i sommer og sendte meg masse sms og ringte og spurte hele tiden om å treffe meg. Alt han ville var bare å treffe meg sa han.

Vel, jeg trodde på han, men rakk ikke å treffe han når han var hjemme pga sykdom.

Så, for å sjekke ut om han virkelig er så god og snill som han vil fremstille seg som logget jeg meg på igjen på denne nettsiden med min profil hvor jeg viste at jeg var der.

Jeg blar litt rundt på sidene der og finner ut at han har flere jenter på gang der inne OG at han har møtt en dame derifra flere ganger i mens jeg og han hadde møttes (litt etterpå, da vi hadde "tonen").

Uansett, jeg syns oppførselen var på trynet og sendte han en veldig privat e-mail om at jeg ikke ville ha mer kontakt og at han burde skjerpe seg med å kjøre dobbelt.

Det fyren gjør er da å sende min e-mail rundt om til alle disse vennene hans inne på denne nettsiden.

En privat MAIL.

Jada, internet er ikke livet (jo det er det for han), men altså, skal jeg godta dette?

Det er som sagt en heolt privat mail som han sender ut i hytt og pine.. Han skriver ting som: "se og le" og sånne ting.

Nå er jeg nesten nødt til å slette meg fra denne nettsiden pga jenter som blir sinna på meg over denne mailen, siden han har redigert den.

NEI, dette er ikke verdens undergang, men hvem oppfører seg sånn?

Han virker jo helt syk!!

Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro det ikke er lov å offentliggjøre privat mail, men vet ikke hvordan man håndterer slikt i praksis. Ville uansett meldt fra til de som driver nettstedet, så kan de vurdere en reaksjon.

Gjest flau og sint.
Skrevet
Jeg vil tro det ikke er lov å offentliggjøre privat mail, men vet ikke hvordan man håndterer slikt i praksis. Ville uansett meldt fra til de som driver nettstedet, så kan de vurdere en reaksjon.

ja jeg har meldt i fra men de får ikke gjort noe med saken. den er visst ikke i deres hender.

herregud han oppfører seg helt jævlig i mot meg. fordi jeg ville avslutte vennskapet. og nå sjikanerer han og får venninner og alt til å le av meg og å "hestse" meg.

skulle tro vi gikk i barnehagen alle sammen- :tristbla:

Gjest Chantal
Skrevet

Uff. Ei venninne av meg gjennomgikk en anmeldelse av noe lignende.

Pass deg for sånt. :tristbla:

Skrevet

Slett deg fra den siden, evnt lag ny profil med nytt brukernavn senere, slett nummeret hans, og drit i hele greia.

Det er vel ingen av de damene som har fått mailen din som veit hvem du er alikevel? Ingen kommer til å ringe på døra di senere.

Internett er internett, og et annet samfunn enn RL

Jammen meg skal du være glad du mista følelsene for den tosken. Han er jo bare en slask, spør du meg.

La han holde på, ikke svar hvis han kontakter deg mer, og ikke driv å sjekk hva han selv holder på med, for det syns jeg er hans bisniss. Du har skrevet til han og sagt hva du syns om den type oppførsel, så nå bør du gå videre, og være glad du fant ut av det før du ble dypt forelsket, og ikke klarte å tenke deg et liv uten han.

Jeg har vært borti slike fyrer jeg og, og takk og pris for at jeg dant ut av det rimelig kjapt.

Get on with your life.

Skrevet

Hev deg over det - virker som umodenhet helt og fult fra hans side - samtidig som du nok såret han og derfor må han nå "hevne" seg... og dersom noen nevner det eller tar kontakt på grunn av det kan du jo bare le det bort som at han er skikkelig lavmål som orker...

Gjest Flau og sint.
Skrevet

Ja. jeg skal heve meg over dette her etter. orker ikke mer internetkrangling med denne idioten. takk for alle svar.

men han holder på enda. det er det verste. sprer rundt om at jeg er psyk.

jaja. samme det.

Skrevet

<Dette synes jeg forteller mye mer om hans psyke enn din, og hvis jeg hadde fått noe slikt fra en fyr på nettet,(altså vært en av disse vennene),hadde jeg stussa veldig over hans måte å takle kvinner/forhold på, som er mildt sagt barnslig!

Nei, vær sjeleglad at du er kvitt nok en drittsekk. :sjarmor:

Gjest Flau og sint.
Skrevet
<Dette synes jeg forteller mye mer om hans psyke enn din, og hvis jeg hadde fått noe slikt fra en fyr på nettet,(altså vært en av disse vennene),hadde jeg stussa veldig over hans måte å takle kvinner/forhold på, som er mildt sagt barnslig!

Nei, vær sjeleglad at du er kvitt nok en drittsekk. :sjarmor:

ja er glad han er ute av livet mitt. men så sinna over at han oppfører seg sånn.

Gjest Gjest_tove_*
Skrevet

vær glad du er kvitt han, med den oppførselen ang. den mailen så sier det seg selv hvilken rett og slett idiot det er...

sinne gjør godt i en sånn situasjon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...