Gå til innhold

Fortsettelse av hvordan ser man ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på noe kanskje litt mer personlig...

Blir man helt normal nedentil etter en fødsel?

Har litt angst for at ting skal bli skikkelig slappt og "åpent".

Blir følelsen den samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er eldig individuelt, samt henger sammen med om man revner mye/lite.

Personlig var jeg akkurat make etter første fødsel.

Etter andre merker jeg at jeg har måtte knipe litt ekstra, men nå jeg jeg som før.

Jeg har både tangforsøk, vakum og revning bak meg, så de tingene impliserer ikke at du blir vid og slapp.

Vidheten kan du gjøre noe med selv, ved hjelp av å knipe. Syns du det er ubehagelig å knipe, får man kjøpt vaginalkuler.

Skrevet

Klart det blir litt slapt nedentil etter en fødsel. Skal litt til for å kreste ut dette lille vesenet. Den gode nyheten er at dette går seg til igjen for de aller fleste, i alle fall hvis man gjør en innsats selv :D

Trikset er å KNIPE KNIPE KNIPE, både under svangerskapet og i tida etter fødsel. På den måten finner man bekkenmuskulaturen og lærer seg å trene den opp igjen.

Selv revna jeg etter min fødsel. Var ikke særlig høy i hatten den første tida etter fødselen, nei. Ondt å sitte, ondt å gå. Ingen umiddelbar fare for at veslejenta skulle bli storesøster med det første altså :blunke: Men nå, nå er alt back to normal igjen :sjarmor:

Skrevet

hej du

så længe du ikke bliver klippet eller revner og må sys på kryds og tvers så kommer du til at se helt normal ud, når man bliver klippet får man normalt nogle sting ned mod endetarmen og ser ganske normal ud efter et stykke tid...

det med slaphed har du helt kontrol over selv, KNIBEØVELSER KNIBEØVELSER KNIBEØVELSER OG ATTER KNIBEØVELSER gør dig fin og stram igen, brug en blyant eller få samboer/mand til hjælp med at stikke en finger op i skede og du kniber kan han mærke at du kniber har du fine stramme muskler....

deltag i gymmen som bliver tilbudt på hospitalet efter fødslen da lære man det....

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...