Gå til innhold

"Bok-klubb"

Anbefalte innlegg

Gjest prestekrage
Skrevet

Mener det var her jeg for en tid tilbake leste om en type bokklubb hvor ideen var å legge igjen dine ferdigleste bøker på ett sted hvor hvemsomhelst kunne plukke den opp. Og at man skulle bruke nettet til bla rapportere om bokas vandring gjennom verden.

Mulig jeg er vag i hukommelsen nå, men hadde blitt kjempepglad om noen kunne gitt meg en link til dette!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest prestekrage
Skrevet

Tusen takk for kjapt svar! Noen som er med og kan fortelle litt om erfaringer?

Skrevet

Var da så lite :bukke:

Har tenkt på å bli med der lenge, men sliter litt med å skille meg av med noen mine elskede bøker, så det har ikke blitt til det enda. Tror jeg må få ut finger'n snart :)

Skrevet

Jeg har lagt ut noen bøker, men ikke funnet noen ennå.

Du skriver ut en lapp som du laster ned fra hjemmesiden som er linket til lenger oppe i tråden. Denne limer du inn i boken. Eventuelt kan du bare skrive inn et nummer som tilhører den spesielle boken. Dette nummeret finner du også på hjemmesiden. Dette er ID-nummeret, og gjør at du kan følge bokens reise videre (hvis de som finner den legger inn info på nettsiden). Du legger også ut informasjon om hvor og når boken slippes, og så er det bare å sette den fri!

Skrevet

Noen som har regnet ut prosentsjansen for at de som tar med seg boka vet om denne bokklubben?

Gjest prestekrage
Skrevet

at de vet om den i det øyeblikket de plukker opp boka er vel ganske lite sannsynlig, men sånn jeg har forstått det vil de få en presantasjon på første siden!!

Skrevet
Noen som har regnet ut prosentsjansen for at de som tar med seg boka vet om denne bokklubben?

Jeg regner med under 1% har hørt om klubben idet de finner boken, og at 99% kjenner til bokklubben i det de åpne boka... Som det står lenger oppe i tråden, så festes det en lapp i boken. Der står ID-nummeret til boka og hjemmesiden til Book-crossing.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...