Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vær så snill og snakk family guy med meg! Jeg har bare 5 igjen her på pcen for de andre har ikke lastet seg ned! Så hva er det morsomste? Jeg syns han i heisen på filmen er ganske festlig.

Do you wanna? Do you wanna pick me up? Do you wanna? Do you wanna pick me up? Do you wanna? Do you wanna pick me up? Do you wanna? Do you wanna pick me up? Do you wanna? Do you wanna pick me up? Do you wanna? Do you wanna pick me up? Do you wanna? Do you wanna pick me up?

han har lav dekning på telefonen så han må gjenta seg selv. Ho hoooo! Det er morsomt det! Jeg tror jeg må se de 5 siste før jeg dør ihjel her.

SNAKK

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Hey Bartender! Whose leg do I have to hump to get a dry martini around here?"

;D

Skrevet

Om du liker family guy bør du etter disse fem siste laste ned American dad, om du ikke allerede har gjort det da. Tror ikke det er mer enn en sesong av dette foreløbig så det dekker ikke komi behovet så lenge da. Serien minner mye om family guy, men er mer ekstrem etter det lille jeg har sett.

Skrevet

Det er samme folka som har laget det da :-) Har sett på det mye på ztv, men sikkert ikke alle, så det må lastes!

Gjest seroxata
Skrevet

jeg har ikke sett dette, shiiiiit :( *gauler*

Skrevet
Det er samme folka som har laget det da :-)

Var jo derfor jeg annbefalte det jo ;)

Vi har forresten en bok som heter " stewies guide to wourld domination" hvor han beksriver sitt syn på verden, og hvordan man skal få makta. Ufattelig morsom bok!!!

Skrevet

Haha høres fint ut :D

Det er så genianalt det her! og pen topp var det og :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...