Gå til innhold

Hva slags klær hadde/skal brudgommen ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde eller skal din brudgom ha på seg i bryllupet?

Min kjære skal ha sort diplomatfrakk, sort bukse, grå vest og hvit skjorte. Han ville gjerne ha noe han kan bruke senere, og fikk pris idag. 3100 kroner for bukse og jakke. Synes ikke det var så innmari dyrt jeg :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Min vil ikke ha snippkjole eller noe lignende. Så i går kjøpte vi en vanelig svart dress til han, med vest inni. Dessuten valgte han smoking skjorte inni m/ svart sløyfe. Dette synes han er glimrende.

Familen murrer litt for de er redd for at folk kommer i smoking og da er "finere" enn brudgommen. Noe ingen av oss bryr oss om. Vi gjorde det han ville, ser ingen grunn til å tvinge han til å ha på seg noe han ikke vil ha. Det er da trods alt hans dag også :lol:

Vi fikk noen sinnsyke rabatter, så alt dette ble 2600,- Da er det bare manskjettknapper som gjenstår. Dette ble jo utrolig billig! Og han er fornøyd! (Som er det viktigste)

Skrevet

Min kjære hadde jaquette, og det var bare råstilig.

Mitt råd må være å dra deres tilkommende med til en utleiebutikk og prøve litt forskjellig, for det er med menn som med kvinner altså; det er ikke alle som kler alt...... :o

Skrevet

Min tilkommende har planer om å dra seg selv og forloveren til en brudesalong for å finne bryllupsklær. Først prøvde han å holde sitt antrekk like hemmelig som brudekjolen - men røpet til slutt at han har siktet seg inn på snippkjole med flosshatt og kanskje til og med stokk.

Gjest Anonymous
Skrevet

min skal ha svart sjakettmed hvit skjorte og kremgul/gullmønster vest og slips, hvitt skjerf, hvite hansker, flosshat og stokk! Kjempe stilig var var han!!! det kom på 2350 kr å leie

Anede

Skrevet

Min mann hadd kjole og hvitt på dagen vår og det var kjempestilig. Det kledde ham også utrolig godt!

Skrevet

Jeg vet faktisk ikke hva sambo skal ha på seg. Det er like hemmelig som brudekjolen, noe jeg syns er koselig. Jeg vet ihvertfall at hans forlover skal ha smoking så da blir det vel ikke det.

Jeg gleder meg til å se hva han velger, han blir sikkert kjempefin! :D

Skrevet

Min forlovede skal ha lang rød jakke, rød vest og mørk bukse. Og sånn greie i halsen som er litt fluffy/1800-talls (vet ikke hva det heter). Men han skal få det sydd, da, tror ikke han ville funnet akkurat det han vil ha i en butikk. Og vanlig dress/smoking er altfor kjedlig for ham.

Gjest Anonymous
Skrevet

Min mann hadde Smoking på seg på dagen. Ble virkelig flott. Han prøvde sjakkett og kjole og hvitt, men vi fant begge fort ut at det så helt rart ut på ham. Derfor en flott smoking ble det :wink:

Skrevet

Min kjære haddde bunad på seg på den store dagen. Vi valgte å bruke pengene på å få sydd en bunad til han i stede for å kjøpe/leie brudekjole til meg. Jeg har aldri hatt den store "småpikedrømmen" om å være prinsesse for en dag, så det var ikke noe tap for meg å ikke få stor hvit kjole. I ettertid er vi veldig fornøyd med det valget vi gjorde, fordi det var så riktig for oss. Han ble helt fantastisk kjekk i bunad, så jeg gleder meg til 17. mai :)

Skrevet

min mann hadde på mørkegrå/svart sjakett i et veldig grovt stoff( tror det var ull) og vest og sløyfe i sølvfarge og mørkegrå bukse. Det var utrolig lekkert. Han valgte mørkegrå fordi svart kan bli så veldig hardt mot en lys hud...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...