Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke er gode og hva er de gode i?

Feks volum, forlengende, ikke klumper

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har bare erfaring med Hypnôse...men er da også blitt meget avhengig ;)

Mener selvfølgelig at den er kjempegod, får flotte vipper av den, jeg!

Endret av Havørna
Gjest Kanelia
Skrevet

Lancome Hypnose er kjempebra. Lett å legge pent, drysser ikke, selv etter en lang dag. Gir volum. Min favoritt!

Skrevet

Jeg sverger til Definicils. Den deler vippene, og de blir lange og fine.

Skrevet

Definitivt Hypnose. Liker den veldig godt.

Kjøpte Flextensil (?) i sommer. Ikke så fornøyd. OK, vippene blir lange, men ikke tykke, og ikke blir det bøy på heller.

Har kjøpt Fatale sist, og når den først kommer på pent, så blir den bedre enn Hypnose. Men her kreves det litt øvelse. Jeg har innsett at den ikke blir fin i en fei, for å si det sånn...

Catzy

Skrevet

syns l`extreme er helt suveren! perfekt til mine vipper, gir mye volum og mye lengde, samt holder hele dagen.

Skrevet

Har prøvd Definicils, Flex og Hypnose - alle i vannfast. Sistnevnte er den beste, men jeg har vært fornøyd med alle.

Skrevet

Har prøvd Definicils, Amplicils og Hypnôse. Sistnevnte helt klar best! :Nikke:

Skrevet

Jeg er også forelsket i Hypnose.. Den drysser så og si ikke selv om du har sovet med maskaraen.. (ja jeg vet det er en synd å sove med sminke!)

Skrevet

Men noen som forresten har prøvd den nye Lancome Fatale??

Skrevet

Jeg digger L'Extreme, og liker også Flex WP (vannfast) og Hypnose. Jeg liker mascaraer som gir lengde, først og fremst.

Skrevet
Jeg sverger til Definicils. Den deler vippene, og de blir lange og fine.

enig!

Skrevet

Jeg har vært trofast mot Ampelcils , men kjøpte hypnose nå, brukt den ett par ganger, og har funnet ut at jeg liker Ampelcils best :sminkedokke:

Skrevet

VELDIG BRA! Men den krever tid, og man må være ganske lett på hånden når man legger den på da kosten er noe merkelig.

Ikke noe hverdagsmascara, men vippene blir laaaaaange og fantastisk fine ; om man har litt tålmodighet da...

Skrevet

Japp, har prøvd denne. (Se egen tråd...) Som Fashion.Faux.Pas sier, men må være tålmodig og lett på hånden. Men når man får det til, ser det veldig bra ut. :) Jeg tror jeg har knekt koden, sist gang jeg tok den på ble det veldig fing. :)

Catzy

Skrevet (endret)

Jeg er først og fremst ute etter lengde, og syns L`extreme er svært god, da den ikke kladder, men gir lange definerte vipper, som sitter godt. Har brukt Definicils tidligere, og syns det var en helt grei hverdagsmascara.

Endret av Hubble
Skrevet

Syns nesten alle av dem tørker ut veldig fort jeg da, men Hypnose og L'extreme er de beste for det du ønsker av en mascara.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...