Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Har ett paneltak og en kortvegg i stua som har blitt veldig gulnet og virker nå veldig depressiv på meg. De fleste maler eller lakker det i hvitt, men får ikke bestemt meg for hva jeg skal gjøre.Har ti tommeltotter og dårlig råd. Forøvrig har jeg lys gul tapet, salong med blått i . Møblene er også i furu gulnet de også, men har ikke lyst til i første omgang å gjøre noe med dem. er det noen der ute som har noen gode råd? Slik det er nå virker stua veldig tung.
Gjest prrrr Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Vi beiset taket på hytta i sommer. Det ble virkelig kjempefint, tror jeg skal beise veggene også. Vi brukte antikkhvitt beis beregnet for gulnet panel, og wow..resultatet lot seg ikke vente. Hele rommet virket høyere under taket og ble mye lysere. Siden det er snakk om hjemmet ditt, så ville jeg malt taket hvitt og antikkbeiset veggene
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 ...ja, enig med siste taler, men jeg ville beiset taket og hatt veggene hvitmalt. Min bror har hvitbeiset tak og det er bare SÅÅ kjempelekkert. Da ser man strukturen og kvistene gjennom beisen, samtidig som det blir lyst og fint. Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå