miow Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Har du noen målsetninger/forsetter for skole/jobb-året? Fortell, og hjelp andre med å holde sine:) Here goes: Ikke se Hotel Cæsar, tar for mye tid og er dumt (Kick meg ut av HC-tråden om jeg prøver meg!) Tren (jamen jeg SKAL det) Spis sunnere (har nå levd på pils og snop i sommer, så skal vel ikke så mye til) Uansett hvor skolelei jeg blir- hold ut! Gjør lekser med en gang, ikke utsett! Hold deg for god for visse venner som har blitt dumme:( Gjør noe med vinterdepresjonen om den kommer.. Se deg selv i speilet en gang om dagen og si KORR SØT DU E<3 eller noe slikt. Ikke tenk så mange stygge tanker om deg selv. Bli 18 år hurra:D (denne skal gå greit) jau. kjør på.
Gjest Hilde79 Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 Tja.... Jeg skal.... - Lese JEVNLIG og ikke i SISTE LITEN - Ikke sitte så mye på msn - Ikke sitte så mye på KG..... - Få meg en jobb i Bergen også... - Drikke mer øl (Jeg var en meget prippen student i fjor...)
Lykkelig eks-frue Skrevet 21. august 2006 #4 Skrevet 21. august 2006 Elsker lister så dette må jeg skrive på For året 06/07 skal jeg: - bli ferdig med 30 studiepoeng til - bli helt frisk, jeg orker ikke leve med leger mer - tøre å sjekke opp den fyren jeg er hodestups betatt av - jobbe målrettet med å nå min ønskevekt, noe jeg er i god gang med - utvide mitt nettverk til også å inneholde venner med barn
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #5 Skrevet 21. august 2006 Her er noe av det jeg har satt meg som mål for det neste semesteret/skoleåret: - Være forberedt til forelesningene - Lese mer effektivt - Trene mer styrke - Spise oftere hjemme og sjeldnere ute, spise oftere - Få en studierelevant deltidsjobb - Bruke pengene mer fornuftig - Dra på minst én ferie til varmere land i vinter - Bli flinkere til å disponere tiden riktig (les: få mer fritid) - Lese mer skjønnlitteratur - Delta på kollokviegrupper - Sove mer
Gjest Jebediah Skrevet 21. august 2006 #6 Skrevet 21. august 2006 Eneste målet jeg har er og få tatt 3 fag jeg mangler. Så få søkt meg inn på unniversitetet
Gjest Solsikke Skrevet 21. august 2006 #7 Skrevet 21. august 2006 (endret) Jeg skal (vel... Jeg vil, om jeg får til): - få meg ny jobb - flytte til Bergen - trene minst 2, helst 3 ganger i uka - legge meg tidligere, helst før 23 - stå opp kl. 6 sånn at jeg har tid til frokost - få nye venner - gå mer turer - spise sunt, godteri kun på lørdager - tenke positivt! Endret 21. august 2006 av Nevdulinien
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå