Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke dvd-utleie på nett finnes?

Hvilke erfaringer har dere, hvilke vil dere anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

brafilm.no og film24.no er vel de to mest kjente kanskje. Har ingen erfaring med dem selv, men kjenner et par stykker som er superfornøyd og har fått helt dilla på begge to..

Skrevet

Bruker selv www.brafilm.no

Fungerer ok. Har ikke hatt noe problemer med dem siden jeg ble medlem.

Eneste kjipe er at jeg ofte glemmer å sende tilbake filmene... :ler:

Gjest Hilde79
Skrevet

Jeg har brukt film.24. Jeg er veldig fornøyd!! :)

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

hvilken av de to har størst utvalg? Innen noen sjangere dere savner flere filmer? Opplever dere ofte at det er tomt for de filmene dere vil ha?

Ser at prisene her helt identiske hvis man binder seg for 3 mnd, og de har akkurat samme prøvetilbud...så har litt vanskelig for å vurdere hvem av de to som er best...

Skrevet

Kan du ikke prøve begge to, da? Det er vel ingen forpliktelser i forbindelse med prøveperioden?

Er selv medlem hos brafilm, og er passelig fornøyd. Jeg har 1-filmspakke, og får ca en film i uka. Syns av og til at de er litt trege. De har heller ikke absolutt alle filmer, heller ikke absolutt alle nye filmer, men jeg har funnet nok av filmer som jeg kunne tenke meg å se likevel. Når det begynner å bli glissent, sier jeg takk for meg.

Skrevet

Jeg bruker brafilm, og er rimelig fornøyd. Har 2-filmspakke (altså 2 filmer hjemme hos meg av gangen).

De er litt trege på å sende ut filmer, og har fått både feil filmer og ripete plater som min kresne dvd-spiller ikke vil spille.

Men utvalget kan jeg ikke si noe på..

Når det gjelder utleide filmer er det lurt å ha en lang liste over filmer du ønsker å se, slik at om de er tom for en film du vil se, så sender de en annen, slik at du slipper å vente ekstra lenge.

Skrevet

Jeg har vært medlem i brafilm i et halvt år.

Har stort sett alltid fått en film fra øverste halvdel av filmlista mi.

Har alltid fått riktig film og aldri med riper.

MEN synes det går for sent....Og meldte meg derfor ut. Jeg hadde bare 1-filmspakka, og hadde derfor ingen film hjemme i ventetiden.

Jeg sender en film f.eks mandag, de har den tirsdag, de sender ut onsdag og jeg får den torsdag. Jeg mener de burde sendt ut samme dag som de mottok filme.

Det burde la seg gjøre dersom dette er en jobb de har på dagtid.

Men oppdateringsmailene har alltid kommet på kveldstid, så mulig dette er noe de gjør på kvelden?

Skrevet

Jeg har brukt både brafilm og film24, og er mest fornøyd med film24. Brafilm er veldig trege med å sende ut filmer i forhold til film24, så du får mer for pengene om du velger film24 siden du da rekker å leie flere filmer pr. måned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...