Nitha Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Vesla har masse hår, men vanlige spenner sitter ikke i det glatte håret hennes. Kan jo ikke akkurat trykke spenna ned i skallen heller på disse små. Vet at babyshop har babyspenner, men det er langt dit. Noen som vet om andre? Kanskje en nettbutikk? Fru Nitha
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 H&M har et stort utvalg av babyklær. Mener å ha sett at de har "spenner" med borrelås. Vet ikke hvor godt de sitter, men de har også har spenner i ulike str. Det samme finner du vel på Vita og andre butikker som selger barneklær/ produkter.
Pimbila Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 Jeg tror jeg kjøpte små spenner til jenta mi på Glitter.
Gjest Jenny Skrevet 19. februar 2012 #4 Skrevet 19. februar 2012 Vesla har masse hår, men vanlige spenner sitter ikke i det glatte håret hennes. Kan jo ikke akkurat trykke spenna ned i skallen heller på disse små. Vet at babyshop har babyspenner, men det er langt dit. Noen som vet om andre? Kanskje en nettbutikk? Fru Nitha Søk opp f.eks Haarpynt - til smaa søte prinsesser på facebook. De har krokodillespenner med antislip i slik at de sitter godt i babyhår og barnehår. De har også i forskjellige størrelser..
Galadr1el Skrevet 19. februar 2012 #5 Skrevet 19. februar 2012 Det er også en som heter "Hårspenner" på facebook, håndlagete og kjempefine! Har kjøpt derfra selv og de sitter fint i silkehåret til snupps.
Tralla la Skrevet 19. februar 2012 #6 Skrevet 19. februar 2012 Jeg anbefaler Giddy Giddy. De fås kjøpt bl.a. hos minimikki.no, men du kan også bestille dem direkte fra produsenten på giddygiddy.com. Masse ulike motiver, og de finnes i to størrelser. Jeg har bare prøvd de minste, men de holder hva de lover - sitter godt i babyhår.
Concertina Skrevet 19. februar 2012 #7 Skrevet 19. februar 2012 Hårspennene vi har kjøpt hos Sommerfuglene.com er de eneste som sitter i det fine håret til jenta mi.
lillevill Skrevet 19. februar 2012 #8 Skrevet 19. februar 2012 http://search.eim.ebay.no/Baby/228-1/?en=200&es=1&kw=hair+clip&ect=228-1&elc=-2&ec=&eb=S%C3%B8k Ebay?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå