Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla har masse hår, men vanlige spenner sitter ikke i det glatte håret hennes. Kan jo ikke akkurat trykke spenna ned i skallen heller på disse små. Vet at babyshop har babyspenner, men det er langt dit. Noen som vet om andre? Kanskje en nettbutikk?

Fru Nitha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

H&M har et stort utvalg av babyklær. Mener å ha sett at de har "spenner" med borrelås. Vet ikke hvor godt de sitter, men de har også har spenner i ulike str.

Det samme finner du vel på Vita og andre butikker som selger barneklær/ produkter.

Skrevet

Jeg tror jeg kjøpte små spenner til jenta mi på Glitter.

• 5 år senere...
Skrevet

Vesla har masse hår, men vanlige spenner sitter ikke i det glatte håret hennes. Kan jo ikke akkurat trykke spenna ned i skallen heller på disse små. Vet at babyshop har babyspenner, men det er langt dit. Noen som vet om andre? Kanskje en nettbutikk?

Fru Nitha

Søk opp f.eks Haarpynt - til smaa søte prinsesser på facebook. De har krokodillespenner med antislip i slik at de sitter godt i babyhår og barnehår. De har også i forskjellige størrelser..

Skrevet

Det er også en som heter "Hårspenner" på facebook, håndlagete og kjempefine! Har kjøpt derfra selv og de sitter fint i silkehåret til snupps. :)

Skrevet

Jeg anbefaler Giddy Giddy. De fås kjøpt bl.a. hos minimikki.no, men du kan også bestille dem direkte fra produsenten på giddygiddy.com.

Masse ulike motiver, og de finnes i to størrelser. Jeg har bare prøvd de minste, men de holder hva de lover - sitter godt i babyhår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...