Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Hvordan styler man stritt hår? Hvilke produkter bør brukes for å få mer volum uten at håret virker fett og ekkelt? Jeg har null peiling, rett og slett. En hest har ikke striere hår enn meg assa! Frisøren har fikset striper, og håret virker litt fyldigere en stund... Men jeg blir likevel ikke fornøyd så lenge. Hva gjør du for å få en fyldig frisyre? Jeg har aldri prøvd permanent... Det er i grunnen noe jeg innbiller meg er litt damete kanskje. Men det kan jo hende håret blir litt mere "medgjørlig" hvis jeg svir det av med litt permanent? Noen tips?
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Føner du eller lufttørker du håret ditt?
Gjest Lanyah Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 Det er mye forskjellig du kan gjøre, ikke alt funker for ditt hår, som med mitt. Så det er bare å prøve seg fram. Noe av det du kan gjøre er å bruke varmebeskytter og skum, og føne håret. Da blir håret tjukkere, synst iallefall jeg! Du sier du har pistrete hår, vet ikke om jeg ville anbefalt permanent da, siden det sliter enormt på håret. Selfølgelig, det finnes mangen mildere permanent typer. Prøv heller med ulike styling måter først, før du tyr te permanenten. Det du også kan gjøre er å spraye håret med en god hårspray opp og ned (bøye ned hodet). Da blir håret litt stivt, men det blir volum! Sexy til fest iallefall. Jeg også har veldig tynt og flatt\stritt hår. Permanent ødela håret mitt...!
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #4 Skrevet 21. august 2006 Jeg får mer volum av å bruke hårskum, og så føne det. Man kan også kjøpe volumshampoo- og balsam.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå