Gjest brud neste vår Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Hei! Ser reklame for at christiane har brudekjolesalg 16.september. Har hørt at dette er vanlig for mange brudesalonger om høsten, noen som vet tidspunkt og steder for andre slike salg?
Pinki Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Jeg har også hørt at Brudekjolen i Oslo skal ha stort salg i september. Tipper at de butikkene som har litt lager har salg på høsten før 2007-kolleksjonen kommer inn!
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 Jeg har faktisk jobbet som ekstrahjelp for Christiane for flere år siden og vet at de hvert år bytter hele kolleksjonen sin. Sikkert derfor de har stort salg hver høst i Oslo Hilsen x-strahjelp
Gjest K Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 Salget til Christiane er jo på Plaza så da er det vel ikke bare de som har salg den dagen? Eller? Noen som vet? Er det mange salonger som er representerte denne dagen på samme sted?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 22. august 2006 #5 Skrevet 22. august 2006 Jeg har hørt at det bare er de som har den datoen. Men andre har kanskje andre datoer? Skulle vel tro at alle trenger å tømme lageret.. Noen som vet??
BIRE Skrevet 23. august 2006 #6 Skrevet 23. august 2006 Jeg kjøpte kjolen min der i fjor. Det var bare cristiana brudesalong som hadde salg der. Det var mange mennesker innom men de var kjempe hyggelige i alt stress som var der.Jeg er kjempe fornøyd med kjolen min,kjøpte også slør og strømper-hansker. litt av et varp. skal inn den 16 sptember sammen med en vennine. skal da se litt på noen av tiarane de har. Bire.
Gjest Gjesta Skrevet 23. august 2006 #7 Skrevet 23. august 2006 Jeg også tenkte meg dit. Har bare bestilt kjolen, mangler alt tilbehør. Men ser at de ikke fører Agape som er kjolen jeg har. Er det ikke litt vanskelig å finne tilbehør uten kjolen?
Susan Sto Helit Skrevet 23. august 2006 #8 Skrevet 23. august 2006 Jeg også tenkte meg dit. Har bare bestilt kjolen, mangler alt tilbehør. Men ser at de ikke fører Agape som er kjolen jeg har. Er det ikke litt vanskelig å finne tilbehør uten kjolen? ← Ta med deg bilder av kjolen, så finner du sikkert ut av tilbehøret. Jeg kjøpte alt av tilbehør etter at kjolen var i hus hjemme, og de hadde ikke denne kjolen noen av stedene jeg var og tittet.
Gjest Gjest_lizzie_* Skrevet 31. august 2006 #10 Skrevet 31. august 2006 Men er det virkelig bare christiane som har et slikt salg? Virker jo litt rart.. Hva med andre deler av landet??
marsy Skrevet 1. september 2006 #11 Skrevet 1. september 2006 de fleste kjoleprodusentene kommer med kjolene for neste år nå i september-november, så de fleste brudesalongene vil ha salg på de "gamle" kjolene sine. hvis det er en spesiell kjole du er ute etter kan man bare kontakte salongene som fører merket og høre om de har planlagt noe salg
nygarda Skrevet 1. september 2006 #12 Skrevet 1. september 2006 Det er salg andre steder også. Jeg var innom en salong i Trondheim, og de skulle ha halv-pris salg i hele september. Det gjelder helt sikkert andre salonger også. Men som det står over her så er det jo bare å ringe og spørre.
Gjest gjest... Skrevet 21. september 2006 #13 Skrevet 21. september 2006 Nygarda: Hvilken salong var dette..? Håper på svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå