Gjest prestekrage Skrevet 21. august 2006 #1 Del Skrevet 21. august 2006 Kjenner at jeg er i flørte/ bli kjent med nye mennesker modus, og har de siste dagene tenkt litt på "kontaktannonser" på nett... Men det er jo et stort hav der ute (og jeg er ingen stor-svømmer)... Hadde satt stor pris på om noen ville komme med sine anbefalinger/ evt advarsler... Og ja- jeg har sett endel på TREFF her, så trenger ikke tipse om det... På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 25. august 2006 #2 Del Skrevet 25. august 2006 Har ikke mye erfaring her, men noe har jeg prøvd så her kommer noen tips: 1. Ikke bruk flere måneder på å prate på nett. Enten liker du han eller så gjør du det ikke. 2. Opprett gjerne en nick-mailadresse så du kan være anonym på msn. 3. Hvis du liker fyren møt han så raskt som mulig, da ser du om det er noen mulighet for reell kjemi mellom dere. Hvis ikke kjemien er der kan du bare glemme det. Det er dumt å bruke flere måneder på nett med en person som viser seg å være noe helt annet enn du forestillte deg. 4. Møt fyren på en offentlig plass. Foreslå gjerne å ta en kaffe. Da unngår du fyllepreik og det er lettere å gå sin vei om du ikke liker fyren. Hvis han er hyggelig kan dere jo bare bestille kake eller dessert for å forlenge møtet. 5. Vær ærlig og realistisk. Forbered deg på at du kan treffe en hyggelig fyr, men ikke tro at dette kan være drømmemannen før du har møtt han. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 25. august 2006 #3 Del Skrevet 25. august 2006 Og det finnes et hav av nettsteder: Spraydate, Blink, Soulmates, BBWNorge, Sukker, mm. Oppsøk nettstedene og se hva som passer best for deg. Noen tar betaling for å formidle kontakt mellom brukerne mens andre er gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest line_anonym Skrevet 25. august 2006 #4 Del Skrevet 25. august 2006 Hei, Bruk for all del litt tid (altså en uke eller to) må msn eller email eller hva som passer, og snakk med ham på telefon en gang eller to, det siler ut en haug av useriøse som finnes der ute FØR dere møtes på en date. Det er lurt å ha en date på en kafe eller et annet offentlig sted som noen har sagt før her i denne tråden. Har vært på Blink, Møteplassen (VG) og Match. Det er absolutt flest på Blink. Synes Møteplassen ikke er så bra så kommer ikke til å betale noe for noe mer. :-) Line Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2006 #5 Del Skrevet 25. august 2006 Da har visst jeg gjort alt feil. Snakket med en i ett år nå - ingen intensjoner om å møte denne mannen-bare vennskapelig preik til det plutselig utviklet seg. Nå skal jeg treffe han-har selvfølgelig ingen forhåpninger om at dette er mannen i mitt liv MEN jeg liker denne personen som ett "menneske". Ganske så sikker ut fra samtale på tlf b,la. Blir spennende uansett det da. Og jeg skal hjem til vedkommende UTEN at det er noen baktanker-det er klarert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå