Gjest prestekrage Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Jeg er ei alenemamma med en datter på 5. Ønsker å knytte til meg en barnevakt som kan ta en ettermiddag/kveld avogtil (kanskje en fast ettermiddag i uken, så jeg får jobbet overtid eller trent). Har foreldrene mine her i byen (hamar), men de har jo også sitt eget liv og ikke bestandig muligheten til å stille opp. Kjenner ingen ungdom rundt her vi bor, så må derfor evt finne noen gjennom en slik formidling. Ønsker at personen skal være minst 16 år (pga legging o.li). Noen som har noen erfaring? Hva med lønn? Hvor mye skal jeg betale pr time? Blir kjempe glad for innspill... på forhånd takk
Scorpina Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Hva med å henge oppslag på super'n eller no' sånt? Annonse i lokalavisa? Timelønn kan vel variere, men jeg mener jeg leste en tråd er inne der de betalte ca 60,- pr time for 16åringer. (ok mulig jeg husker feil nå)
Grooo Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Hør med naboer, foreldre til barnets venner. Sikkert noen av dem som kjenner noen som kan tenkte seg å passe barnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå