Mookie Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Mammsen fyller 50 om ikke så lenge, har lyst til å finne på noe fint å gi henne, men ANER ikke hva!!! Hun har jo alt mellom himmel og jord Tenkte først på noe kunst-greier, men hun har jo veggene fulle. Noen som har noen gode ideer? Gjerne noen som ikke gjør meg til gjeldsslave for restem av livet, om mulig
Amalie_85 Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Jeg og søsteren min skal lage fotoalbum til mammaen min. Fra hun var ungdom til i dag
Mookie Skrevet 21. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2006 Det var en god ide`, tror desverre ikke jeg klarer å gjennomføre det, har nesten ingen bilder av henne opp igjennom.... Men det var en kjempefin gave ide` altså
Maja_83 Skrevet 21. august 2006 #4 Skrevet 21. august 2006 Hva med å kjøpe gavekort på en spa-pakke Eller om det blir for dyrt så stell i stand en flott fruktkurv med vin og sjokolade oppi, og så kan hun få et gavekort på ansiktsbehandling eller lignende i tillegg http://www.colosseum-spa.no/index.php?arti...nguage=articles
Amalie_85 Skrevet 21. august 2006 #5 Skrevet 21. august 2006 Det var en god ide`, tror desverre ikke jeg klarer å gjennomføre det, har nesten ingen bilder av henne opp igjennom.... Men det var en kjempefin gave ide` altså ← Jeg har heller egentlig ikke noen bilder av ho. Men det har ho selv. Så jeg har klart å snike til meg fotoalbumet og har scannet dem inn på dataen. Uten at ho vet noe.
liv Skrevet 21. august 2006 #6 Skrevet 21. august 2006 vår mor får digitalkamera! Blir tre barnebarn på kort tid så da trenger hun kamera! Men hun har ikke digitalkamera da!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå