Gå til innhold

Flyselskap og service

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva forventer du deg av service når du er på fly?

Jeg har veldig dårlig erfaring med KLM fra Amsterdam, makan til sure drittkjerringer skal man se langt etter. De hyggeligste jeg har opplevd er British Airways. Jeg flyr mye over atlanteren, og ofte blir det med nederlansk KLM, uheldigvis.

Videoannonse
Annonse
Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Thai Airways har de desidert beste flyvertinnene og service jeg noen gang har opplevd.

Skrevet

Jeg har veldig god erfaring med KLM! Har fløyet ofte med dem, og har ingenting å utsette på servicen. Singapore Airlines har også super service.

Servicen på Ryanair, SAS, British og et spansk flyselskap (husker ikke navnet i farten) har alle vært dårlige.

Gjest splæsj
Skrevet
Thai Airways har de desidert beste flyvertinnene og service jeg noen gang har opplevd.

:Nikke:

Skrevet

når det er snakk om service er singapore airlines og emirates de beste av de jeg har reist med(og jeg har reist mye).

SAS, British, KLM, United, Air France er vel de som ikke har NOE å service å tilby i mine øyne.

Kom hjem igår fra Paris..hvor flyvertinnen presenterte piloten som "MR MORTEN"..synes det varlitt morsomt..ikke at det har noe med service å gjøre..(dette var fra LA-atlanta)

Skrevet

Tror dårlig service er noe vi bare må forberede oss på, siden det blir så billig å fly, og alt må skjæres ned på. Køene blir lengre og lengre, flere folk flyr, men det er færre og færre folk til å hjelpe til.

Servicen til flyselskap-ansatte er en ting. Det aller verste er når innsjekkingsautomatene ikke fungerer! Opplevde to ganger i sommer på Kastrup at jeg måtte gå fra maskin til maskin og lete etter en som hadde igjen papir til å trykke bagasjelappene man må merke ting man sender med.

Skal de kutte ut medarbeiderne, og få oss til å gjøre all jobbinga selv, får de jammen meg se til at automatene er i orden!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...