Lourdes Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Tenkte jeg skulle overaske sambo med å kjøpe ny mobil til han. Synes denne K610i ser veldig flott ut (på bilder, har ikke sett den fysisk). Men det ser ut til at det er lite minne på den. Det stod et sted at man kunne oppgradere med et minnekort. Noen som har gjort det? Sambo er en veldig aktiv mobilbruker og tar mye bilder, så han er avhengig av en god mobil. Han har den K750 i (??) fra før, men den er nå helt oppbrukt. K 800 i er for stor. Råd?
Vipsen Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 SE K610i har ikke autofokus og vil derfor være mindre egnet som fotomobil enn det SE K750i er. Den har visstnok ikke fotolys heller, men det husker jeg ikke for sikkert. Og den er uten radio dersom det betyr noe. Ville satsa på å kjøpe han en ny mobil av den samme modellen som han allerede har.
Lourdes Skrevet 21. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2006 SE K610i har ikke autofokus og vil derfor være mindre egnet som fotomobil enn det SE K750i er. Den har visstnok ikke fotolys heller, men det husker jeg ikke for sikkert. Og den er uten radio dersom det betyr noe. Ville satsa på å kjøpe han en ny mobil av den samme modellen som han allerede har. ← Ok. Jeg har den nyere versjonen av den han har, men jeg synes at den er litt kjip. Litt gammel liksom. Denne 610 så lett freshere ut. Den har jo 3G og sånn. Hmm skal ikke være lett. Han vil ha en liten SE med mye minne og bra kamera. Radio er greit å ha men ikke et must.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå